Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elokuvasynttärit

Vierailija
28.04.2014 |

10-vuotias poikani haluaa elokuvasynttärit eli tarkoitus olisi mennä muutaman kaverin kanssa leffaan. Ajattelin, että olisi kiva, että olisi muutakin tarjottavaa kuin vain popparit leffassa. Tarkoitus olisi siis viedä pojat syömään, että ehtivät myös oikeasti viettää aikaa keskenään. Mutta olisiko hyvä viedä syömään ennen vai jälkeen leffan? Kertokaas te kenellä kokemusta :).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt pari kertaa tuollaiset synttärit, eka kerta taisi olla juuri 10-vuotispäivän korvilla. Toimiva resepti tuntuu olevan, että ensin pizzalle ja sitten leffaan. Kannattaa varata reilusti aikaa pizzalla käyntiin, ettei tule sitten kiire elokuvaan. Ekalla kerralla oltiin Pizza-Hutissa luonas-aikaan, mikä ei ollut hyvä koska siellä oli buffet ja kaikki eivät osanneet säännöstellä syömisiään vaan söivät ja joivat vähän liikaa :-) Toisella kerralla oltiin Dennisissä ja siellä oli taas niin isot pizzat, etteivät tytöt millään jaksaneet kaikkea syödä. Mihinkään Kotipizzaan tai Raxiin en veisi, vaan mieluummin sellaiseen paikkaan missä on vähän viihtyisämpi miljöö. Aina parempi, jos voit tehdä pöytävarauksen etukäteen.

Vierailija
2/3 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ajattelinkin että ennen leffaa syöminen voisi olla ok. Varmaankin ruokailuun riittää tunti. Raxiin tai vastaavaan en poikia vie, koska sellaisessa paikassa todennäköisesti karkaa mopo käsistä tuon ikäisillä pojilla :).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti kuulostaa minusta aika vähältä, vai onko leffa ja ruokapaikka ihan vierekkäin? Ja onko liput ostettu ennakkoon? Onko ruuhka-aika? Minä olen joskus joutunut jonottamaan leffaan 10-15 minuuttia. Ehkä pitäisi vessaankin ehtiä ensin ja sielläkin voi olla jonoa.

Riippuu tosiaan siitä, missä asutte, mutta aika kuluu nopeasti varsinkin silloin kuin se ei saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme