Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa-aikatyöläiset, mitä työtä teette?

Vierailija
10.12.2020 |

Otsikossa siis kysymys.. etsin osa-aikatyötä opintojen oheen. Omalla alallani niitä on vähän. Kaipailisin ideoita.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös opiskelija ja sain jatkaa oman alan kesätyöpaikassani osa-aikaisena kesän jälkeen. Sitä ennen olin kevään koronarajoituksiin asti portsarina perjantai- ja lauantaiöisin. Mulle maksettiin kiinteää 13 €/h palkkaa johon sisältyi kaikki lisät ja lomakorvaukset. Paskaa duunia, mutta minkäs teet kun töitä on niin heikosti tarjolla. Oli se kuitenkin parempi kuin ei mitään, ja plussaa siitä että tenttiä edeltävinä iltoina sai aina keskittyä rauhassa lukemiseen. 

Kokeilin jossain vaiheessa lehdenjakajan hommiakin, mutta en saanut nukuttua tarpeeksi niillä työajoilla. 

Vierailija
2/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan mainoksia, kun en ole löytänyt muutakaan. Rahallinen korvaus on naurettavan pieni, mutta toivon että merkintä CV:ssä auttaa saamaan jotain parempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Mäkkärissä iltoja ja viikonloppuja.

Vierailija
4/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous on osa-aikaista.

Vierailija
5/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupan myyjä. Meillä kukaan ei saa täysiä tunteja (pomoa lukuunottamatta).

Vierailija
6/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä

Vierailija
7/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa. Itse haluaisin yhä vähemmän tunteja, mutta jostain syystä minulle niitä aina tulee enemmän mitä on sovittu. Yleensä ihmiset haluaisi tehdäkin enemmän mutta itselle terveydentila ei salli kokopäivätyötä.

Vierailija
8/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

Niin tarkoitus oli saada palkkaa eikä harrastus provikoilla joita ei tule.

Vierailija
9/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen muissa hommissa, mutta olen tehnyt aika paljon osa-aikaisia opetustöitä. Vetänyt yhden tai kaksi kurssia AMK:ssa tai työväenopistossa. Riippuu tietenkin miten paljon töitä haluaa tehdä. Peruskouluissakin on paljon osa-aikaisin koulunkäynnin ohjaajia ja sitten iltapäiväkerhojen ohjaajat ovat osa-aikaisia (jos ei ole yhdistetty näitä samoille ihmisille). Henkilökohtaisen avustajan töitä on monenlaisilla tuntimäärillä.

Vierailija
10/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa n. 15 h / vko

Vierailija
11/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

Kuvitteletko oikeasti, että kaikki puhelinmyyntifirmat on huijarifirmoja? Ei ole.

Mulla on 8 €/h takuupalkka, joka tulee vaikken saisi myytyä mitään. Mitä enemmän myy, sitä paremmin tienaa. Aloitin työt syksyllä 2018 ja palkat on aina maksettu oikein ja ajallaan. 

Vierailija
12/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

Kuvitteletko oikeasti, että kaikki puhelinmyyntifirmat on huijarifirmoja? Ei ole.

Mulla on 8 €/h takuupalkka, joka tulee vaikken saisi myytyä mitään. Mitä enemmän myy, sitä paremmin tienaa. Aloitin työt syksyllä 2018 ja palkat on aina maksettu oikein ja ajallaan. 

On silti erittäin huono idea suositella puhelinmyyntiä kun enemmistö niistä on hyväuskoisten huijausta. Luvattu palkka on oikeasti parhaan myyjän provikkapalkka eikä kirjallista sopimusta saa millään.

Vierailija
13/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

On silti erittäin huono idea suositella puhelinmyyntiä kun enemmistö niistä on hyväuskoisten huijausta. Luvattu palkka on oikeasti parhaan myyjän provikkapalkka eikä kirjallista sopimusta saa millään.

En suositellut puhelinmyyntiä vaan kerroin mitä työtä teen.

Oletko sitten sitä mieltä, että töitä etsivän ei pitäisi edes harkita puhelinmyyntiä? Jos olet, perustele miksei osa-aikatöitä etsivä opiskelija saisi edes harkita hyviä puhelinmyyntifirmoja. 

Vierailija
14/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

Oletko sitten sitä mieltä, että töitä etsivän ei pitäisi edes harkita puhelinmyyntiä? Jos olet, perustele miksei osa-aikatöitä etsivä opiskelija saisi edes harkita hyviä puhelinmyyntifirmoja. 

^ Lisään vielä äskeiseen, että mulla on kirjallinen työsopimus, jossa on kerrottu selvästi miten palkkaus muodostuu. Sopimus tehtiin ja allekirjoitettiin heti työhaastattelun jälkeen, eikä mun täytynyt edes pyytää sitä. 

Vierailija
15/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisena avustajana. En suosittele, jos vaan on vaihtoehtoja. Olisin mieluummin vaikka siivoojana.

Vierailija
16/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan myyjänä. Tunnit sopparissa 5h/vk, käytännössä teen 5-10h/vk.

Vierailija
17/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

Koska niitä on niin vähän.

Vierailija
18/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 vuotta postin kirjelajittelukeskuksessa 20h/vko iltaisin ja viikonloppuisin.

Vierailija
19/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä

^ Lisään vielä äskeiseen, että mulla on kirjallinen työsopimus, jossa on kerrottu selvästi miten palkkaus muodostuu. Sopimus tehtiin ja allekirjoitettiin heti työhaastattelun jälkeen, eikä mun täytynyt edes pyytää sitä. 

Juu, yleisempää taitaa olla ettei sopimusta saa edes pyytämällä ja jos saa palkkaus on paperilla tulkinnanvaraista josta firma luistaa irti.

Vierailija
20/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa ym. työ kaupassa.

Henkilökohtainen avustaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän