Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinhan nutrata kuukauden ilman mitään lääkärinvalvontaa?

Vierailija
27.04.2014 |

Niissä paketeissa pelotellaan kaikenlaisella ja vaaditaan lääkäriä valvomaan laihdutusta, mutta uskallanhan kuukauden olla pusseilla ilman valvontaakin? Entä miten tuo kuuluisa ummetus - eihän noista pusseista paljon kakkaa synny vai mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat, jos olet oikasti ylipainoinen. Et, jos olet anorektikko.

Ummetuksen vältät juomalla vettä noiden keittojen lisäksi 2l päivässä ja tarvittaesa ottamalla esim. pallavansiemeniä 1rkl päivässä. Jos pahaksi menee, osta Levolacia.

Kannattaa syödä kevyitä vihanneksia 500g päivässä, jotta vatsa toimii.

Muista se vesi. Ihan oikeasti ja vakavasti 2l vähintään. Laita se jääkaappiin vesikannuun, että olet varma määrästä.

10vko nutrannut

Vierailija
2/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 2, paljonko sinulla on paino pudonnut? En ole ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin 10 viikossa 15kg, mutta en ollut lainkaan säntillinen. Lipsahduksia tuli mm. saunasiidereiden takia. Ryhmämme tarkin nutraaja tiputti 30kg. Uskaltaisin luvata, että ohjetta noudattava tiputtaa lähtöpainosta riippuen aika tarkoin sen -20-25kg.

Kakkonen

Vierailija
4/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi nutrata. Itse vedin 10 viikkoa ilman mitään lääkärinvalvontaa, painoa lähti 16 kg. Olin aloittaessani pari kg normaalipainoindeksin rajan yläpuolella, eli suurimman osan kuuristani nutrasin normaalipainon sisällä, siitä noin pieni painonpudotus.

mä en syönyt mitään vihannneksia enkä muutenkaan mitään muuta kuin nutrilett suklaapirteläitä 5 päivässä. Ummetusta ei ollut, päinvastoin vatsa löysällä koko kuurin ajan.

Vierailija
5/5 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvoja olisi hyvä seurata. Käy omalääkärilläsi ja kerro projektistasi niin hän kirjoittaa sinulle laboratoriolähetteen.