Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän pyörälenkin jaksaisit tehdä ilman levähdystaukoja?

Vierailija
27.04.2014 |

Mikä on oma arviosi omasta kunnostasi?

Ihmettelen vaan, kun naapurin superläski (anteeksi, mutta se vaan on yli satakiloinen..) vetelee kymmenien kilometrien pyörälenkkejä ja minä jaksan juuri ja juuri vetäistä jonkun kympin.

Omasta mielestäni minulla on ihan ok kunto.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100km neljässä puolessa tunnissa. Pitempää en ole testannut mutta menis varmaan jos ajaisi vähän hiljempaa. Olen ylipainoinen, pyöräily on hyvä kuntoilumuoto kun ei niin rasita kehoa.

Vierailija
42/45 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta, kuin ihmetellä tätä ketjua. Ketä hevonvttua kiinnostaa, kuin pitkään anonyymit jaksavat pyöräillä ilman taukoa. Uskon palstalla käyvien ihmisten jaksan pyöräill'ä noin. 100-metristä-100kilometriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitä hyödyttää keskustella yhtään mistään. Ollaan mieluummin hiljaa. Sinä olet varmaan niitä, jotka juhlissa yms paikoissa missä kokoontuu paljon ihmisiä, ovat hiljaa ja tuijottavat mykkänä eteensä.

Vierailija
44/45 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 100kg nivelrikkoinen ja sepelvaltimotautia sairastava keski-ikäinen mies.

Hyvin menee 150km. (jos hyvä päivä)

Sen jälkeen rupee akut tyhjenee sähköfillarista.

Vierailija
45/45 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuljin pyörällä töihin, vedin vuodessa 1500 km, kelillä kuin kelillä. Aina oon ollut kova pyöräilemään, kyllä se sata kilsaa menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi