Pöyristyttävin käytös mitä olet aikuiselta ihmiseltä nähnyt?
Mä hämmennyn edelleen aika pahasti aina kun näkee keski-ikäisten ihmisten avoimesti pilkkaavan ja kiusaavan jotakuta. Ei mene mun ymmärrykseen kuinka siihen ikään mennessä ei ole aikuistuttu niin ettei kehtaisi enää käyttäytyä sillä tavalla. Että aikuiset ihmiset ei häpeä yhtään moukkamaista huonoa käytöstä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janita Lukkarisen kiusaaminen ja sairauden valheeksi epäileminen tällä palstalla. Se on ihan oikeasti ollut kuvottavinta ja pöyristyttävintä käytöstä, mitä olen nähnyt. Että jotkut pilkkaavat kuolevaa nuorta ihmistä tuhansien ja tuhansien viestien ketjuissa...
Janita ollut itse koulukiusaaja, joten ehkäpä on tullut kaduttua omia tekoja.
Älä jaksa lässyttää. Koeta sinä kasvaa henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janita Lukkarisen kiusaaminen ja sairauden valheeksi epäileminen tällä palstalla. Se on ihan oikeasti ollut kuvottavinta ja pöyristyttävintä käytöstä, mitä olen nähnyt. Että jotkut pilkkaavat kuolevaa nuorta ihmistä tuhansien ja tuhansien viestien ketjuissa...
Janita ollut itse koulukiusaaja, joten ehkäpä on tullut kaduttua omia tekoja.
Älä jaksa lässyttää. Koeta sinä kasvaa henkisesti.
Älä itse lässytä, kiusaamisen puolustelija.
Ihminen joka suuttui mitättömästä pikkuasiasta yhdelle firmalle, alkoi soitella asiakkaille, tuntemattomillekin, kuinka häntä on kohteltu kaltoin. Tosiasiassa se kaltoin kohtelu oli sitä, että sanottiin, ettei asioita voi tehdä lain vastaisella tavalla. No lisäksi hän raivostui niille, jotka eivät ottaneet hänen meuhkaamistaan tosissaan. Hän oli puheluissaan jopa julistanut, että hän firman tärkein lenkki ja firma menee nyt konkurssiin kun hän ei ole mukana. Asiassa kävi päinvastoin, osa asiakkaista palasi, sellaisista, jotka olivat hänen takiaan lähteneet. Hän yhä julistaa olleensa paras työntekijä koskaan - vuoden kokemuksella, 25 vuotta toimineessa firmassa. Olen itse tuon firman yhteistyökumppani ja minä olen yksi jolle on soiteltu ja sitten suututtu, kun en ole muuttanut tapojani mihinkään.