Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( Miehellä influenssa. Milloin pitää soittaa ambulanssi?????

Vierailija
09.12.2020 |

A-virus löytyi yli viikko sitten, ei koronaa. On kyllä tosi kipeä. Nyt ei enää jaksa nousta sängystä eikä vastaa kysymyksiin. Ei ole juonut eikä käynyt vessasakaan. Välillä vähän önähtää vain. Kuume 40,3 astetta. Mulla rokote, mutta pelottaa noin raju tartunta.

Soittaisitko tässä tilanteessa ambulanssin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin.

Vierailija
2/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kysyit tätä jo aamulla, etkö vieläkään muka ole soittanut mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mä sanoin jo aiemmin, että soita apua. Kohta sulla on kuollut mies siellä.

Vierailija
4/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittasin ja vähän äkkiä!!!

Vierailija
5/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soita nyt hyvä ihminen jos ei ole aamun jälkeen kuin örähdellyt.

Vierailija
6/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun haju ei hälvene edes wunderbaumilla.

Vierailija
7/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti pitää soittaa! Tai olis pitänyt aiemmin jo!

Vierailija
8/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin siis odotat, että kuolee sinne kotiin ? Onko suurikin henkivakuutus tulossa ? Mitään muuta syytä en keksi, ettet ole jo aamulla sitä kysyessäsi soittanut.

Vierailija
9/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohditko jo, että kysyit tätä samaa aamulla ja jo silloin käskettiin soittamaan heti? Mitä olet tehnyt tässä välillä?

Vierailija
10/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miten haluaisit miehesi toimivan, jos sinä olisitkin hänen tilanteessaan? Soita nyt äkkiä!

Vierailija
11/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain sairaalaan kun lapsi vain tuijotti kattoa eikä enää puhunut kun hänellä oli influenssa. Tulehdusaevot oli 400. Oli mennyt keuhkoihin jo saman pöivän aikana kun influenssa alkoi. Illalla oli sekä raju keuhkokuume että influenssa. Tajunta oli heikkoa seuraavat 2 viikkoa mut osastolla ei ollut tilaa. Jäin pois töistä pariksi viikoksi ja vahdin vierellä vaikka olikin jo teiniikäinen.

Vierailija
12/22 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Alepaan ja kysy onko siellä jotain alennuksessa.

Vierailija
13/22 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vain sairaalaan kun lapsi vain tuijotti kattoa eikä enää puhunut kun hänellä oli influenssa. Tulehdusaevot oli 400. Oli mennyt keuhkoihin jo saman pöivän aikana kun influenssa alkoi. Illalla oli sekä raju keuhkokuume että influenssa. Tajunta oli heikkoa seuraavat 2 viikkoa mut osastolla ei ollut tilaa. Jäin pois töistä pariksi viikoksi ja vahdin vierellä vaikka olikin jo teiniikäinen.

Miettikääs miten nykyään käy tuossa tilanteessa, kun pitää ensin odotella vuorokausi koronatestivuoroa, pari vrk tulosta ja vasta sitten pääsee lääkäriin....!!!

Mut justhan lääkärit toitotti koko syksyn että pitää ottaa influenssarokote.

Vierailija
14/22 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko soittanu??

Vierailija
15/22 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tännekin eli meillä on nyt vaikea tilanne. Mies on tiputuksessa ja vahvoissa lääkkeissä. Tehohoito on mahdollinen, arviota tehdään. Odotan että lääkäri soittaa. En varmaan järkevästi kirjoittanu, olen sokissa.

Vierailija
16/22 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa tännekin eli meillä on nyt vaikea tilanne. Mies on tiputuksessa ja vahvoissa lääkkeissä. Tehohoito on mahdollinen, arviota tehdään. Odotan että lääkäri soittaa. En varmaan järkevästi kirjoittanu, olen sokissa.

Tsemppiä. Oliko korona?

Vierailija
17/22 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä. Oliko korona?

influenssastahan ap jo kertoi että on löytynyt testissä ei koronaa.

Vierailija
18/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä lähti seinänaapuri ambulanssilla pari talvea sitten. ensin valitusta monta päivää ja sitten hiljaisuus ja huomasin että ambulanssi on taloyhtiön pihassa. influenssa sillä oli. sen naisystäväkin sairasti monta viikkoa. mies ei tainnut täysin toipua koskaan tai sen jälkeen ainaki alkoi tulemaan vaivoja.

alta kolmekymppisiä molemmat silloin.

Vierailija
19/22 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos korona olisi nuorilla tuollainen koulut olisi kiinni.

Vierailija
20/22 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...   voi ihmisten yksinkertaisuutta.

Jos oikeasti joku on tosi kipeänä, niin tottahan kannattaa kysellä neuvoja netin vauvapalstalta, sen sijaan että soittaisi jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä