Nyt se loppui 47-vuotiaana minulta
Kaikki seksi ja läheisyysjutut. Kun ei oma mies huoli eikä kukaan muukaan, niin pitää keksiä jotain muuta.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!
Koko ajan. En pahemmin pysty syömään,olen laihtunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunhan piti jo vuosia sitten hommata rakastaja. Hopi hopi nyt ennen kuin paikat kuivuu koppuraksi.
Ehdokkaat on niin vanhoja miehiä ja oma mies syöksyy päivällä vähän väliä kotiin, niin on hankala järjestää.
Ja sinä et ole sitten vanha?
En ole 60v tai yli niinkuin ne miehet.
Mitkä miehet? Missä ne vonkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunhan piti jo vuosia sitten hommata rakastaja. Hopi hopi nyt ennen kuin paikat kuivuu koppuraksi.
Ehdokkaat on niin vanhoja miehiä ja oma mies syöksyy päivällä vähän väliä kotiin, niin on hankala järjestää.
Ja sinä et ole sitten vanha?
En ole 60v tai yli niinkuin ne miehet.
Mitkä miehet? Missä ne vonkaa?
Jotain tuttuja facebookin kautta. ap
Pokaat sen naapurissa asuvan eurojackpotvoittajan! Johan loppuu köyhyydestä valitus ja pihtarimies jää kuin pökäle raiteille. Vilautat tissejä, kun se rahamies menee talonne ohi.
Millä mallilla on se ensi vuoden suunnittelu? Eroaminen, koututtautuminen ja työpaikan hankkiminen? Sanoit pari päivää sitten, ettet taatusti jää nykyiseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Pokaat sen naapurissa asuvan eurojackpotvoittajan! Johan loppuu köyhyydestä valitus ja pihtarimies jää kuin pökäle raiteille. Vilautat tissejä, kun se rahamies menee talonne ohi.
:D Ei se käy, sillä ap on tyytyväinen, ettei hänellä ole rahaa, sillä hän ei osaisi sitä käyttää. Niinpä on parempi, että rahat menivät naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on vaimo ja lapset. Eipä se vaimoaan vaihda. On ollut sen kanssa varmaan 30v.
Aika paha noita on jollain muulla korvata.
Vierailija kirjoitti:
Millä mallilla on se ensi vuoden suunnittelu? Eroaminen, koututtautuminen ja työpaikan hankkiminen? Sanoit pari päivää sitten, ettet taatusti jää nykyiseen tilanteeseen.
Sillä mallilla, että luultavasti tuo tulehdus leviää, sitten ei tarvitse enää tuollaisia miettiä eikä surra sitä ettei saa töitä, opiskelupaikkaa tms.
Sehän kesti kauan.
Itselläni alkoi vastaava tilanne ollessani 40v, nyt olen 45v ja mies halusi minua viimeksi 3,5v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kesti kauan.
Itselläni alkoi vastaava tilanne ollessani 40v, nyt olen 45v ja mies halusi minua viimeksi 3,5v sitten.
Onko miehesi sanonut syyksi mitään?
Mä saisin seksiä, jos haluaisin, mutta oma huvi riittää. Tarpeeksi huonosti käyttäytyviä miehiä tullut kohdattua. Olen kohta jo 49-vuotias nainen ja tunnen oloni vapaaksi, ei enää sietämistä ja miesten mielistelyä, jos ei miellytä! Älä anna muiden määritellä itseäsi.