Ikimuistoisin lapsuuden lelusi?
Mikä jäi mieleen ja toi suurta leikkimisen riemua ja iloa kun olit lapsi?
Itselläni monta, mutta ehkä kaikkein kivoin. Pieni muovinen jouskari, jousipyssy jossa oli kumiset kuppimaiset nuolenpäät ja jousi aika pehmeä, mutta toimi ja siihen päälle inkkaripäähine sulkineen. Hoja houa howa yowa...
Kommentit (11)
Jaa-a, äkkiseltään tulee nämä pikku-ukkelit mieleen. Päiväkodissa kaverilla oli He-man ja Skeletor.
Itsellä taisi olla taistelutiikeri.
No se vihreä Plaston kurkku, jossa oli pyörät ja tuntosarvet. Se oli hirveä hitti silloin.
Ihan perinteinen nalle, se oli aina menossa mukana ja kulunut karvattomaksi, silmät tippuneet ja korvattu mustilla napeilla ja irronnut jalka köytetty rautalangalla kiinni. Ja tuolla se istuu kirjahyllyssä vieläkin.
Harmaasta huovasta tätini ompelema norsu.
Kettu pehmolelu jolle puin joskus nukkejen vaatteita :D Siniset housut oli hänellä usein
En unohda ikinä kuin sanoin äidilleni että haluan dinosauruksen ja sain seuraavana päivänä lahjaksi dinosauruksen. :)
Kerkesin jopa nopean hankinnan takia tarhan tarhakuvauksiin sen dinosauruksen kanssa.
Muistan kuin ajattelin chilejä ja cacao papuja pienenä leikkiessäni dinosauruksellani.
Pehmolelut, pikkuiset muovieläimet, Penny's ponyclub, Polly Pocket, itse tehty nukkekoti
Isäni teki minulle jonkinlaisen kitaran. Siitä sai loihdituksi monenlaisia ääniä, ja tykkäsin siitä kovasti. Kun myöhemmin sain joululahjaksi ihan kunnollisen Landolan, niin muistikuva vahvistui, että kyllä se isän tekemä ihan mukava vekotin oli, vaikkei aito kitara ollutkaan.
Sellainen littana nalle. Maailman vahvin nalle oli sen nimi, lempilehteni mukaan.
Taisi olla tinasotilaat. Joita muistaakseni myytiin 80-90-luvun taitteessa taisi olla enempi 80-lukuu espoon tapiolan stokmannilla. Siihen aikaan robin of sherwood tv-sarja oli hieno mystinen sarja. 6-8v olin silloin. Michael praed tais olladynastiassakin. katsoin vanhempieni kanssa. Miksi? i dont know.++
Lilliput penaalikoti