Jos olisin sinkku, niin pystyisin laihduttamaan. Nyt ei mitään mahdollisuutta.
Mieheni tekee päivittäin hyvää (rasvaista) ruokaa ja meillä on paljon herkkuja joista en pysty kieltäytymään kun toiset syö niitä ympärillä. Rakastan nautiskelua ja yleensä siihen kuuluu herkut ja kaloripitoiset juomat.
Sinkkuna pystyisin kontrolloimaan syömistäni paremmin eikä houkutuksia olisi. Sinkkuna kuntoilisin paljon ja saisin keskittyä vain itseeni.
Rakastan kyllä miestäni, mutta silti joskus mietin että miltä näyttäisin jos olisin sinkku, miltä kotini näyttäisi ja miltä pankkitilini näyttäisi... totuus on että kaikki nuo kolme asiaa näyttäisi paljon paremmalta.
Kommentit (8)
Onpa oikein messeviä tekosyitä. Oikeasti, miksi haluat huijata itseäsi? :D
Keksisit kyllä yhtä päteviä tekosyitä sinkkunakin, usko pois :).
Ulkoistat ihan täysin oman vastuusi tilanteesta. Jos herkut ja laiskottelu houkuttaa, ei ei muutokseen ole helppoa oikotietä, oli elämäntilanne ihan mikä tahansa. Jos oikeasti haluat keksiä ratkaisuja jotka vie haluaamaasi suuntaan, keksit niitä kyllä, oli elämäntilanne mikä tahansa ;-).
Mulla taas ihan eripäin. Sinkkuna tuli rvattua baarissa ja ruokavalio oli sitten sen mukainen :D Krapulamättöä ja alkoholia. Nyt parisuhteessa dietti sujuu paljon paremmin. Mies herkuttelee ihan liikaa, mutta en minäkään herkuttelusta aio ikinä luopua. Kokonaiskuva ratkaisee. Yleensä terveellisesti ja joskus sitten herkkuja.
T: -20kg
Juuh, mulla ei ole varaa parisuhteeseen. Edellisen miesystävänkin kohdalla laskuihin ei tahtonut riittää rahat, yksin on helppo olla syömättä tai mitään muutakaan jopa viikko kuukaudessa ja näin riittää välillä huvituksiinkin, mutta katsopa vierestä viikko nälissäsi kun toinen syö ja ryyppää ja tupakoi.
No mutta, ainahan sitä voi erota. Sillähän tuosta pääsee.
Totta tuo. Itselläni on ollut terveellinen ruokavalio ja kun muutin yhteen miehen kanssa jolla sellainen ei ollut aloin lihota. On helppo olla hoikka jos ei vain kaupasta osta mitään liikaa ja epäterveellistä. On paljon helpompi sortua syömään mässyä jos sitä on edessä.
Mä myönnän, että vika on minun, kun puuttuu itsekuri. Mies ostaa herkkuja ja vaikka kuinka päätän etten syö, syön kuitenkin. Mies joskus tuo myös mulle varta vasten jotain mun lempparia tai siideripullon, kun ostaa itselleen kaljaa. En saa pidettyä itsekuria. Pysyn kuitenkin normaalipainossa, kun mies reissaa paljon ja itse myös. Lomilla tulee aina helposti +5 kg ja arkisin laihdutan. Eli olen yksi jojo.
Mulla sama juttu. Mies ei syö salaattia tai mitään terveellistä. Ostan ruoat talouteemme, joten tulee sitten ostettua vähän sen mukaan mitä mies syö. Ruokaan menee älyttömästi rahaa eikä mulla vaan yksinkertaisesti riitä rahat siihen, että ostaisin vielä itselleni eri ruoat. Mies syö vain yhden päivän samaa ruokaa eikä esim. syö edellisen päivän ruokia.
Ne kolme asiaa näyttäisi paremmalta, mutta olisitko yhtä onnellinen?
Itsekuriahan se vaatii, päätät vaan olla syömättä.