Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vappu-suunnitelmat-gallup!

Vierailija
27.04.2014 |

Kertokaas mitä aiotte tehdä vappuaattona ja vappupäivänä!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni Pieruunan kanssa teemme munkkeja ja juomme simaa.

Vierailija
2/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona lapsen kanssa, kukaan ei koskaan kutsu juhliinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapputorille, tivoliin jne.

Vierailija
4/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona olen ihan normaalisti töissä ainakin noin klo 14:30 saakka. Illan vietämme kotosalla ja vappupäivän myös. Syömme hyvin, otamme rennosti ja ehkä ulkoilen haravan kanssa.

Vierailija
5/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa viettää vappua yksin kotona, toivonkin pilvistä säätä koska aion pestä' ikkunat ja parvekkeen. On ihan kiva relata omassa rauhassa, lukea kirjaa.

Vierailija
6/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä. Yksin.

Vierailija
7/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona varmaan käydään (säiden salliessa) yksillä kavereiden kanssa jossain terassilla. Piknikkiä suunnitteilla vappupäiväksi, mutta ellei ole kiva sää niin sitten varmaan koirian kanssa pidempi metsälenkki :)

Vierailija
8/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään ensin äitini synttärikahvilla koko perhe (minä, mies ja vauva) sitten mies lähtee siitä viettämään saunailtaa kavereidensa kanssa ja minä jään vauvan kanssa kotiin :) Nautin ukko-vapaasta ja vapusta tekemällä illalla jonkun hyvänmakuisen salaatin ja syömällä munkkeja ja alkoholitonta simaa (olen raskaana).

Vierailija
9/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllitään kotona ja sisätiloissa jos sitä räntää paiskii. Käydään alkuviikosta kirjastosta hakemassa lukemista lapsille ja mulle sekä irtokarkkeja niin että tuntuu. Leivotaan munkkeja, paistetaan rosetteja.. Ruuaksi on tortilloja tai niistä lätyistä tehtyjä pizzoja. Simaa on myös. Tällaista kotoilua.. 

Vierailija
10/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona menen töistä suoraan lähikirkon urkukonserttiin jonka jälkeen oleilen vain kotona. Kokkailen ehkä ja nautin olostani.Minäkin voisin pestä ikkunat!

Vappupäivänä menen miesystäväni kanssa iltapäivällä vappubrunssille. Ystäväporukka kutsui minut aamuksi Ullanlinnanmäelle mutta jos sää on huono niin nukun pitkään ja vietän rauhallisen kotiaamun.

Vierailija
11/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huonolta näyttää nyt vapun sää sekä aattona että vappupäivänä että taidan olla ihan vaan kotona......  ehkä grillailen jotain hyvää ja naukkailen muutaman juoman :)

Vierailija
12/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona töissä klo 15.30 asti ainakin. Illalla kaupungille hetkeksi jos sää sallii. Vappupäiväksi ei ohjelmaa vielä. Perjantaina töihin klo 8. Taitaa olla tylsä vappu. Meillä ei ystäväperheitä joiden kanssa viettää esim juuri vappua.

Vierailija
13/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuaattona normaali työpäivä. Perheen kanssa varmaan meksikolaista ruokaa illalla. Vappupäivänä juhlimaan kaveriperheen luokse. Sinne tulee neljä lapsiperhettä. 

Vierailija
14/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen äidin ja veljieni luo. Tehdään jotain hyvää naposteltavaa, pelataan lautapelejä ja varmaan katsotaan joku leffa. Ei kiinnosta lähteä kaupungille, kuten ikäiseni yleensä. Eipä siinä, ei olisi rahaakaan.:D

Odotan itse asiassa innolla, että pääsen pesemään kaikki scrablessa.:P

Vierailija
15/15 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden ystäväperheen (kaikilla samanikäisiä alakouluikäisiä lapsia) ensin vapputorille ja siitä lakitukseen. Lakituksen jälkeen porukalla ravintolaan syömään. Ravintolasta meille pienemmällä porukalla (ilmeisesti vain toinen perhe tulee) - meillä seurapelejä, yhdessäoloa ja yöpalaa.

Vappupäivänä suvun (vanhempani ja sisarus perheineen) kanssa ravintolaan vappulounaalle, ehkä isovanhemmat kiertävät lasten kanssa vielä vapputorin kautta.

Hyvin perinteisellä kaavalla mennään, tällä on menty jo monen monta vappua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi