Saanko valehdella? Kaveri utelee mun ehkäisykeinoani. En halua
kertoa, että mulle on tehty sterilisaatio. Saanko valehdella että mulla on joku muu keino käytössä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:57"]
Mäkin sanon aina että kondomi. En jaksa kuunnella sitä mösmötystä kun sanon varmat päivät.
[/quote]kuten ei ole ilmaisia lounaita ei ole varmoja päiviäkään
[/quote]
Voisikohan nuo jotenkin yhdistää? "Ilmaiset päivät: varma lounas!" ruokalan markkinointikeinona?
Ajatteletko että ystäväsi katsoo hieman kieroon kun sulla on strerilisaatio, mikäli vielä oot lapseton ja voisit saada lapsia, saa ainakin paneskella ilman huolen häivää.
Hyi hitto! Miksi pitää kysellä tuollaisia?? Inhoan ihmisiä jotka ihan tuosta vaan kysäisevät toisten alapääasioita, käsittämättä lainkaan ettei toinen välttämättä halua pitää monologia seksielämänsä yksityiskohdista. Tottakai saat valehdella. Ja sen jälkeen vaihdat aihetta.
Tollotat suu auki ja kysyt että mikä se ehkäsy on? Se Haikara ei vaan oo enää käyny.
Itse kysyisin vastakysymyksen: Miksi kysyt, onko sulla jotakin ongelmia asiassa? Tuollainen on niin henkilökohtainen juttu, että vain aivan lähimmän/lähimpien ystävien kanssa olen aiheesta jutellut.
Voit myös sanoa,et käytätte ehkäisynä vain suuseksiä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:57"]
Mäkin sanon aina että kondomi. En jaksa kuunnella sitä mösmötystä kun sanon varmat päivät.
[/quote]kuten ei ole ilmaisia lounaita ei ole varmoja päiviäkään