Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sosiaalinen häiriö mulla on, liittyy leikkipuistoon?

Vierailija
27.04.2014 |

En halua käydä meidän leikkipuistossa silloin, kun tiedän siellä olevan muita perheitä. Koen, että he ovat arvostelleet minua selkäni takana, ja jos menisin, niin olisin siinä heidän silmien edessään taas arvioitavana. Muissakin äiti-lapsi -tilanteissa olen jotenkin sillä kannalla, että minua arvostellaan, en ole hyvä jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet vetänyt sen johtopäätöksen, että sua arvostellaan?

Vierailija
2/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto

Vierailija
4/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain käytöksessäsi, jossa tiedät toimivasi väärin, etkä halua muiden näkevän ja arvostelevan? Esim. Tukistaminen?

Vierailija
5/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain huono itsetunto. Oikeasti ihmiset eivät ole noin kamalia. Vai oletko sinä?

Vierailija
6/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, huono omatunto siitä syystä etten käynyt puistossa kotiäitiaikoina yhtä paljon kuin toiset äidit. Ja lisäksi puistossa on pari sellaista äitiä, jotka vaan omalla olemuksellaan ovat sellaisia dynaamisia ja voimakkaita. Alistun sellaisten edessä ja olen ihan eri ihminen. On siellä mukaviakin ihmisiä, mutta tämä yhtälö: puistossa harvemmin käyminen ja henkilökemiat saa kaiten sen aikaan, että olen aina vaan pelokas menemään.

ap

Vierailija
7/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan hyvä kuin kaikki muutkin! Mene rohkeasti äläkä ajattele liikaa. Keskity nauttimaan puistossa käymisestä. Kuuntele, miten linnut laulaa jokaiselle riippumatta siitä, millainen olet. Anna auringon lämmittää sieluun asti.

Mukavaa päivää sinulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi