Ärsyttää raskaana oleva läski joka kehuu olevansa päivän syömättä fb:ssä
Ylipainoinen facebook-kaveri kehuu olevansa syömättä vaikka hä on raskaana. "Niin kiireinen päivä tänään, ettei ole ehtinyt syömään koko päivänä! Vain 4 kuppia kahvia oon ehtiny juomaan!"
Jotkut läskit on vaan tyhmiä.
Kommentit (14)
Jännä juttu. Facebookissa syömättä oleva kudos. Onkohan sulla ap nyt kaikki hyvin...
Mua ärsyttää tollaset " kaverit " ketkä ei uskalla sanoa mitään päin naamaan vaan jauhaa paskaa selän takana
Sehän onkin facebook "kaveri" ;) Onneksi ei tarvi niin tyhmää ihmistä nähdäkään kasvotusten. Ja läskeillehän ei tunnetusti saa sanoa painosta ja syömisestä mitään...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:17"]Sehän onkin facebook "kaveri" ;) Onneksi ei tarvi niin tyhmää ihmistä nähdäkään kasvotusten. Ja läskeillehän ei tunnetusti saa sanoa painosta ja syömisestä mitään...
[/quote]
Saako muille sitten? Se ei ole hyvää käytöstä puhua kenellekään näin asioista.
Miten niin kehui? Hänellä oli niin kiire ettei ehtinyt syömään ja eiköhän hän itsekin tiedä, että raskaana ollessa tulisi syödä säännöllisesti ja monipuolisesti. Onhan typerämpiäkin facebook päivityksiä nähty...
Mun facessa on vain kavereita, en pidä siellä ihmisiä mistä en tykkää
Tälläisiä päivityksiä tulee melkein päivittäin. Mitä tuolla sitten haetaan? Osaako joku ylipainoinen vastata joka tekee samaa?
Iltaisin varmaan mättää koko päivän edestä ruokaa suuhunsa kun päivän paastoaa ;)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:17"]Sehän onkin facebook "kaveri" ;) Onneksi ei tarvi niin tyhmää ihmistä nähdäkään kasvotusten. Ja läskeillehän ei tunnetusti saa sanoa painosta ja syömisestä mitään...
[/quote] Toisen läskiketjun ap täällä nyt provoamassa kun edellisessä et saanut tarpeeksi tukea typerille mielipiteillesi?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:30"]Tälläisiä päivityksiä tulee melkein päivittäin. Mitä tuolla sitten haetaan? Osaako joku ylipainoinen vastata joka tekee samaa?
Iltaisin varmaan mättää koko päivän edestä ruokaa suuhunsa kun päivän paastoaa ;)
[/quote] Sinulla ei olisi mitään ongelmaa tuon asian kanssa, jos päivityksen tekijä olisi normaalipainoinen. Menepä nyt ihan syvälle itseesi, ja mieti miksi ajatus lihavasta ruokaa mättävästä ihmisestä kiusaa sinua noin kamalasti? Kyseessä on joku puolituttu facebookkaveri, joten en oikein usko että ärtymyksesi on huolta hänestä tai vauvansa terveydestä, joten perimmäinen syy on itsessäsi. Kannattaisi etsiä se syy vaikka terapiassa, niin voisit jatkossa keskittyä kohkaamisen sijaan omaan elämääsi.. Hukkaat vain kallisarvoista aikaa yrittämällä muuttaa maailmaa ympärilläsi, ja kun se ei muutu, raivoat siitä keskustelupalstoilla. Jos sinusta on niin tärkeä ihmisoikeus se, että sinun pitäisi saada kommentoida kaikkien lihavien lihavuutta heille päin naamaa, niin mikä estää? Kokeile sitä, mutta varaudu myös seurauksiin. Mene avautumaan sille facebookkaverillesi, vaikka aluksi yksityisviestillä...
En ole provoamassa, tuli vaan mieleen siitä läskiketjusta tämä läski raskaana oleva facebook-kaverini ja sen syömättömyys josta saa päivittäin kuulla! ;)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 14:30"]Tälläisiä päivityksiä tulee melkein päivittäin. Mitä tuolla sitten haetaan? Osaako joku ylipainoinen vastata joka tekee samaa?
[/quote]
No huomiotahan sillä haetaan. Toivotaan kommentteja tyyliin ''voi rakas sun pitää huolehtia nyt itsestäs ja pienokaisesta; sun pitää syödä kahden edestä!"
Ohiksena pitää vaan kommentoida, että koskaan ei ole ollut niin kiire, etten olisi ehtinyt syödä. Onneksi olen harjoitellut ahkerasti syömistä (olen ylipainoinen). Kykenen töissäkin syömään lounaan tarvittaessa 10 minuutissa.
Poista kavereista niin ei tarvi lukea