verta vuotava luomi
Mulla kaulassa aina ollut luomi joka on ollut kohollaan, nyt kyseinen luomi on kasvanut, muuttunut punaiseksi ja hilseilee myös. Edellespäivä siitä valui verta suihkun jälkeen. Ma heti varaan ajan lääkärille, vähän meinaa pelottaa :( toivon että olisi vain joku tulehdus kyseessä. Kokemuksia muilla vastaavasta?
Kommentit (8)
Palsta ei sua auta, mutta onneksi olet jo älynnyt varata lääkäriajan. Se on oikea reaktio tuollaiseen tilanteeseen. Se voi olla jotain ihan viatonta tai alkava ihosyöpä. Jokainen tapaus on yksilöllinen. Yritä rauhoittaa mielesi ja tehdä kivoja asioita. Lääkärissä selviää mistä on kyse. Et itse voi juuri nyt tehdä mitään muuta kuin yrittää rauhoittua.
Tiedän ettei pitäis panikoida,kun nuo lapsetkin tuossa ni pakko pysyy rauhallisena. Piti vaan tulla johonkin puhumaan. Ei pitäis ajatella pahinta mutta väkisinkin tulee mieleen.
Okei nyt rauhoitun, yritän ainakin..
Tiedän ettei pitäis panikoida,kun nuo lapsetkin tuossa ni pakko pysyy rauhallisena. Piti vaan tulla johonkin puhumaan. Ei pitäis ajatella pahinta mutta väkisinkin tulee mieleen.
Okei nyt rauhoitun, yritän ainakin..
Mulla oli korvan vieressä luomi, joka oireili samalla tavalla. Se poistettiin ja patologin lausunnon mukaan luomi oli tulehtunut.
Huh, toivon että mulla kyse myös vain tulehduksesta. Kait nuo voi joskus ärtyä ihan muutenkin vaan :) ap
varaa aika lääkärille ja kerro samalla kaikki noi oireet. älä käytä aikaa huolehtimiseen odota mitä lääkäri sanoo. tsemppiä!