Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 38 ja rusehtava valkovuoto??!

Vierailija
04.04.2014 |

Mistä voi olla kyse? Ei kai vain mikään tulehdus?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulpan irtoaminen alkamassa?

Vierailija
2/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli rv41 ja neuvolassa sanottiin et limatulppa lähtee irtoamaan ja et väri johtuu pienestä verenvuodosta jota kohdunsuulta tulee kun lähtee avautumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tuota, menikö rusehduksesta pitkä aika kunnes limatulppa irtosi kokonaan? Entä synnytykseen?

ap

Vierailija
4/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sellaista kokonaista limatulppaa tullu ollenkaan tai ainakaan en huomannut, vaan just ruskeaa vuotoa ja pientä limaa siinä seassa. Ruskea vuoto alkoi maanantaina kun oli se 41+0 neuvola ja sit kipeät supparit alkoi ke iltana ja lapsi syntyi pe aamuyöllä.

Vierailija
5/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kokeillu syödä sitä ?

Vierailija
6/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 15:08"]

Ootteko kokeillu syödä sitä ?

[/quote]

Anteeksi? Nyt en ymmärtänyt. Hain täältä apua ja neuvoa.

ap

Vierailija
7/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 15:07"]

Mulla ei sellaista kokonaista limatulppaa tullu ollenkaan tai ainakaan en huomannut, vaan just ruskeaa vuotoa ja pientä limaa siinä seassa. Ruskea vuoto alkoi maanantaina kun oli se 41+0 neuvola ja sit kipeät supparit alkoi ke iltana ja lapsi syntyi pe aamuyöllä.

[/quote]

Pysyikö ruskehtava vuoto samanlaisena vai runsastuiko tms.?

Kiitos, muutkin voivat kertoa kokemuksiaan!

ap

Vierailija
8/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noin tarkasti enää muista vaik siitä vasta 10kk onkin

Vierailija
9/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli limaista rusehtavaa vuotoa. Seuraaaksi alkoi pahoinvointi, ihan oksennusta ja ripulointia myöden. Seuraavassa vaiheessa supistukset ja siitä sitten synnytykseen.

Onnea matkaan!

Vierailija
10/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 16:13"]

Ensin tuli limaista rusehtavaa vuotoa. Seuraaaksi alkoi pahoinvointi, ihan oksennusta ja ripulointia myöden. Seuraavassa vaiheessa supistukset ja siitä sitten synnytykseen.

Onnea matkaan!

[/quote]

Näin minullakin. Tosin luulin vatsataudiksi ensin, sitä kun oli liikkeellä. Muistaakseni 2-3 päivän kuluttua rusehtavan vuodon alkamisesta vauva oli jo syllissä.

Onnea matkaan!

Vierailija
11/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkanut kaikki synnytykset tuollaisella rusehtavalla vuodolla. Aikaa lapsen syntymään siitä on mennyt joka kerta (kolme kertaa) noin vuorokausi.

Vierailija
12/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuodon alusta lapsen syntymään alle vuorokausi.

Vierailija
13/13 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli pikkuisen veristä valkovuotoa synnytyksen käynnistymistä edeltävänä päivänä. Seuraavana yönä tuli reilusti hailakkaa veristä vuotoa, joten lähdin aamulla sairaalaan tarkastettavaksi. Synnytys käynnistyikin sitten sairaalassa käyrillä maatessa supistuksilla ja lapsi syntyi kuudelta illalla. Eli 1.5 vrk verisestä valkovuodosta syntymään (toka lapsi). Mulla ei koskaan selvinnyt, mistä tuo runsaampi verinen vuoto tuli, ehkä joku suoni kohdun suulta ratkennut, mutta veikkaan, että sulla on limatulppa alkanut tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan