Viisikymppisten säälittävät suhteet
Äitini ja isäni erosta on jo melkein viisi vuotta aikaa. Olen tässä viimeisen kolmen vuoden aikana seurannut äitini yrityksiä löytää itselleen mies. Äitini on jokseenkin ylipainoinen eikä muutenkaan mikään hehkeä viisikymppinen. Miehet, joita äidilläni on ollut, ovat myös olleet aika hirvittäviä äijänkuvatuksia. Äidistäni huomaa, että joutuu tyytymään rumiin viisikymppisiin mieheen. Ja myös näistä miehistä huomaa, että joutuu tyytymään viisikymppiseen pulleaan selluliittisiin karvaiseen naiseen. Olen sanonut äidilleni, että lopettaisi tuon säälittävän turvautumisen eri miehiin. Eikö tuossa iässä voi jo opetella olemaan yksin, jos ei oikeasti löydä semmoista miestä, johon ei joudu tyytymään vaan josta aidosti pitää? Äitini ei liene enää edes sukukypsä, joten en ymmärrä hänen haluaan seksiin. Jos niitä haluja on, niin voihan sitä masturboida. Minusta hän tekee itsestään halvan harrastamalla näitä pikasuhteita niin monen miehen kanssa. Miten voisin lopettaa äitini itsetuhoisen käyttäytymisen?
Kommentit (24)
Niin, parisuhteessahan ei ole muita arvoja kuin ulkonäkö ja painoindeksi. Ainakaan jos on alle nelikymppinen. Sitten niitä muitakin arvoja alkaa löytymään, kun on vähän oppinut elämää.
ihan oikeasti: nuoruus, timmiys, fyysinen kunto, sileä iho, normeihin menevä bmi, hiustenmäärä jne, ne on lopulta ihan yhden tekeviä asioita kun ollaan elämän tärkeiden asioiden äärellä.
Sääli sitä äitiäs, jos se ottaa ryyppäävän, riehuvan ja hakkaavan äijän. Jos ottaa ruman, niin mitä väliä, jos se on muuten mukava ja kohtelee äitiäsi nätisti?
Ihmisen ikävä toisen luo. Sinä ap olet vielä nuori ja katsot vain ulkokuorta. Mistä sinä tiedät, millaisia äitisi miesystävät ovat todellisuudessa? Vai viekö äitimamma sulta miehet? Jossain elämäsi vaiheessa huomaat olevasi itse viisikymppinen, ehkä jonkin verran ylipainoinen (vaihdevuosissa kiloja karttuu!), mutta edelleen miehenkipeä. Ja omat lapsesi käskevät masturboimaan. Miltä mahtaa tuntua? Revipä siitä.
Joskua sitä toivoo lapset ja joskus äidit. Aikuiset vaan elää niinkuin elää.
Vittu, mitä lassukkapashaa.