Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltatähti 40-vuotiaana? Lapset 18v, 14v. 12v ja 10v. Nyt jotenkin tyhjä ja "turha"olo..

Vierailija
13.06.2024 |

Kokemuksia? Tuntuu että pelkkää aikaa. Vauvakuume.

Ennenn lapsia en oikein harrastanut mitään, biletystä lähinnä. 

Tässä iässä ehkä säälittävää. En halua pubiruusuksi. 

Mitä harrastatte näin keski-ikäisenä?

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistusta, hiihtoa, patkikointia ja matkailua.Aika ei meinaa riittää kaikkeen.

Vierailija
2/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin surkee, älä tee lisää kakaroita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on parasta elämässä.

Ap

Vierailija
4/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet, niin tee kaksi.

Vierailija
5/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Ap

Vierailija
6/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on parasta elämässä.

Ap

Hommaa koira.

Vierailija
7/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikanen siis lentämässä pesästä. Tsot tsot, kolme kasvatettavaa vielä jäljellä. Seuraava vaiheesi on antaa luovuutesi kukkia tai muuten käperryt itseesi. Anna tälle maailmalle jotakin muutakin kuin lisää lapsia. Iltatähteä et välttämättä katuisi mutta ensimmäinen lapsesi voisi olla pian jo vanhempi. 25-vuotiaana hedelmällisyys lähtee laskuun.

Vierailija
8/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtona lapsenteko tai pubiruusuksi ryhtyminen? Miten olisi vaikka opiskelu ja alan vaihto. Oletko edes töissäkään, vai keskittynyt kotiäidin töihin? Ilmeisesti työtön, kun on pelkkää aikaa, mikä pitäisi saada kulutettua. Kunnianhimona lisääntyminen.

Täällä kehotetaan usein "menemään töihin", ja sinulle voisi nyt jotain sen suuntaista ehdottaa. Itsensä kehittämistä. Opettele uusia taitoja, marjasta, sienestä, kokkikursseille, vapaa-ajan ohjaajakoulutukseen ja vapaaehtoistyöhön? Valmistaudu mummoksi tuloon ja remontoi vaikka kämppä.

Vierailija
9/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuossa iässä nuorimmaiseni. :) Vielä sitä jaksaa. Ihanaa harrastaa lasten kanssa mitä vaan. 

Vierailija
10/163 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lapsista aina varoitellaan, että ei kannata tehdä lisää. Jos sinulla aikaa ja rakkautta riittää, niin miksipä ei. Itse sain 39v kolmannen melko isolla ikäerolla kahteen aikasempaan ja onpa muuten ihana 15v poika nyt.

Vierailija
11/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona lapsenteko tai pubiruusuksi ryhtyminen? Miten olisi vaikka opiskelu ja alan vaihto. Oletko edes töissäkään, vai keskittynyt kotiäidin töihin? Ilmeisesti työtön, kun on pelkkää aikaa, mikä pitäisi saada kulutettua. Kunnianhimona lisääntyminen.

Täällä kehotetaan usein "menemään töihin", ja sinulle voisi nyt jotain sen suuntaista ehdottaa. Itsensä kehittämistä. Opettele uusia taitoja, marjasta, sienestä, kokkikursseille, vapaa-ajan ohjaajakoulutukseen ja vapaaehtoistyöhön? Valmistaudu mummoksi tuloon ja remontoi vaikka kämppä.

On työ. 

Opiskelu ei kiinnosta eikä mikään vapaaehtoistyö. Eikä marjastus, niitä saa kaupan pakastealtaasta :D

Olen hyvä tekemään ruokaa, eli en tarvitse kokkikursseja.

Eli en oikein keksi harrastuksia,kun ei niitä ole nuorenakaan ollut.

Ap

Vierailija
12/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume kyllä kova. Siskon lapsi sai juuri vauvan, naapuriin tulee pian vauva. Vauvoja tuntuu olevan joka paikassa. 

Miten tästä tunteesta eroon?

Ap

Vierailija
13/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On työ. 

Opiskelu ei kiinnosta eikä mikään vapaaehtoistyö. Eikä marjastus, niitä saa kaupan pakastealtaasta :D

Olen hyvä tekemään ruokaa, eli en tarvitse kokkikursseja.

Eli en oikein keksi harrastuksia,kun ei niitä ole nuorenakaan ollut.

Ap

Mä oon 55 ja harrastan nykyisin asioita, joita ei ollut olemassakaan, kun olin nuori. Nuorena en harrastanut mitään.

Lisäksi on nämä normaalit kuntosalit ja Lapin vaellukset. 

Vierailija
14/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti syntyi kun olin 39v, onneksi.

Vierailija
15/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell no!

Kuopus on 14v ja en meinaa malttaa odottaa enää neljää vuotta, että saan viimeisenkin pallon jalasta irti.

Esikoinen on jo alkanut pukkaamaan omia tenavia maailmaan, että siinä sitä on vauvakuumeen taltuttajaa tarjolla vahdittavaksi.

Vierailija
16/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa syntyy liian vähän lapsia globaalisti ja väestöromahdus on tulossa.

Erityisesti Suomessa syntyy liian vähän lapsia. Olen patriootti ja mielestäni supisuomalaisten tulisi yrittää hankkia neljä lasta.

Vihreät on kuoleman kultti ja haluaa valheillaan näivettää Suomen, jotta venäjä voisi tuhota vanhusten yhteiskuntamme.

Vierailija
17/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Vierailija
18/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ja vauvat on ihania. Niiden seura on mukavaa ja näet niissä itsesi ikään kuin lapsena. Upea kokemus.

Lapset ovat elämän tarkoitus. Rakkaus lapseen on rakkauden korkein muoto, jonka harvat saavat kokea.

Vierailija
19/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun valjastaa koko elämänsä olemaan äiti. Kun asiat menee hyvin, lapset tarvitsee äitiään yhä vähemmän ja lähtevät kotoa omilleen. Sitten mietitään kun on tyhjä olo.

Vierailija
20/163 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuinen, globaali väestön romahdus on tulossa. Nykyisen hyvinvoinnin ja Modernin maailman loppu. Dystopia 💣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan