Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten keskustella seksistä kun nolottaa?

Vierailija
27.04.2014 |

haluaisin ehdottaa miehelleni eri asentoja ja jutella muutenkin seksistä. mutta olen kaino ja nolottaa. mies ei puhu itsekään seksistä. meillä on sitä liian harvoin. miten ottaa asia puheeksi kun olen niin ujo? on kai vieläkin nolompaa kirjoittaa feissarissa tai whatsapissa hänelle? haluaisin lähentää seksuaalisia välejämme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita tekstari "lets talk about sex babe" xD

toivo että se näkee sen heti eikä vasta töissä. sitten vasta nolottaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet ajatellut ottaa asian puheeksi. Musta on aina kiva että ihmiset oikeasti miettii miten parantaa välejään ja parisuhdettaan. Mitäs jos joskus sellaisessa läheisessä hetkessä sanoisit miehellesi ihan suoraan, että mua nyt vähän nolottaa alkaa jutella tästä, mutta musta olisi kiva että mietittäis yhdessä erilaisia juttuja mitä voitais tehdä että meidän seksielämä paranisi. Tykkään harrastaa seksiä sun kanssa ja voitais olla vieläkin läheisempiä ja kokeilla vähän useamminkin olla yhdessä ja vähän eri tapojakin. 

Juttele vaan vaikka tuntuisi alussa vaikealta. Uskon että miehesikin on miettinyt asiaa, mutta voi olla ihan yhtä ujo, ja on tyytyväinen jos sä otat asian puheeksi. Te olette kuitenkin toistenne läheisimmät ihmiset, ja olisi hyvä että pystyisitte puhumaan kaikista elämän asioista toistenne kanssa.

Vierailija
4/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle pitkän tekstin kirjoittanut :) Mä yritän vaikka kädet varmasti hikoaa ja sydän hakkaa. Ehkä illalla peiton alla niin ei näe miten punastelen kaiken lisäksi.

Ap

Vierailija
5/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä itse tottuneempi puhumaan seksistä ja olen siitä vuosien varrella puhunutkin mutta tunnistan myös sen, että voi ujostuttaa. Voi siis mielestäni vaikea myöntää toiselle, mistä pitää tai mitä haluaisi. Kai siinä hieman häilyy myös torjutuksi tulemisen pelko.

Mutta mieti vaikka niin, että on hyvä vaihtaa ajatuksia asioiden tiimoilta, mistä molemmat pitävät, ehkä hyvä myös pitää mielessä, että joskus toiselle voi tulla yllätyksenä se, mistä toinen pitää tai haluaisi kokeilla eikä kannata siitä ottaa pahaa mieltä itselleen. Aina kun olen seksistä puhunut, se on ollut kuitenkin hyvä asia, uskon, että niin sinullekin.

Vierailija
6/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi voi olla hyvää jos ei ole avoimmuutta, tietoa kumppanin mieltymyksistä, haluista, fantasioista

Vierailija
7/7 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi voi olla hyvää jos ei ole avoimmuutta, tietoa kumppanin mieltymyksistä, haluista, fantasioista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä