Olen 19 kiihottunut nainen. Tulkaa sanomaan kiihottavia asioita
Kommentit (38)
Anni-Elina kirjoitti:
Miten ap oot pukeeutuneena? ;)
Täällä Bi nainen 27v
Olen nyt bikineissä koska kävin äsken järvessä uimassa :) Kun asutaan järven rannalla
Asun siis vanhempien kanssa viel
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin paidan päältä hivelyä, sitten korvan takaa ja paidan alle. siitä sisäreidelle ja takapuolelle. hiljalleen housut alas ja kielen kanssa... :)
Otatko mielelläsi myös aloittajan terskan huultesi väliin ?
Miksi luulet että olen mies?? Eikö naisen aloitus voi olla tuollainen
Ap
Ei voi. Olet palstan säälittävä peräkammarin kiintiötumputtajana tunnettu nolo äijä.
Täälä 18v tuun panee sua perseeseen mun 16cm kullilla niin wttä pillu lätisee sitten nuolen sut kuivaksi
Aika asiattomia vastauksia 19 vuotiaalle kiimaiselle naiselle. Jos epäilette aitoutta, niin miksi tänne kirjoittelette, pitäkää mölyt mahassanne ja antakaa ihmisten fantasioida, luette ne täältä kuitenkin ja runkkaatte niille. Mielelläni kiihottaisin ap:ta kiimaisilla fantasioillani, mutta meni into, kun luin epäilijöiden haukkuja.
M 48
Ap on aloittanut keskustelun vuonna 2020, hän on tuskin kommentteja enää lukemassa täällä, oli mitä sukupuolta tai ikää tahansa.
Laitan sinut kontilleen ja nuolen pilluasi ja anaaliasi niin, että laukeat siihen. Sen jälkeen nain suuhusi ja laitan sinut nuolemaan pyllyäni. Sen jälkeen nain sinua pitkään rajusti takaapäin ja kun olen tullut, laitan sinut sormillani vielä squirttaamaan. Lopuksi jos haluaisit menisimme suihkuun, jossa kusisimme toistemme päälle.
Onkohan aiheen aloittaja "Jorma 58v" vielä elävien kirjoissa vai onko esim keuhkoahtauma jo vienyt toispuoleiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin paidan päältä hivelyä, sitten korvan takaa ja paidan alle. siitä sisäreidelle ja takapuolelle. hiljalleen housut alas ja kielen kanssa... :)
Otatko mielelläsi myös aloittajan terskan huultesi väliin ?
Ap
Pää kiinni siellä, homo.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi miestä panee samaan perseeseen naista joka voihkii niin että naapuritkin kuulee ja tulee mukaan ja koko kylä on mukana panemassa sitä yhtä naista
Kiihoittava viesti. Vielä kuumempaa olisi, jos ne miehet panisi sitä naista eri perseisiin.
Ap