Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko Joulu parasta aikaa?
09.12.2020 |
Onko Joulu kiltimpien miesten parasta aikaa? Piparia ja kosteaa torttua tarjolla ylenmäärin.
Kommentit (3)
Ei ole joulu mitään parasta aikaa juuri missään asiassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parin viikon kuluttua joulu on parast'aikaa.
Alue: Aihe vapaa
Joulu ei ole eikä merkitse kaikille samaa asiaa
Joillekin joulu ei eroa ollenkaan tavallisesta viikonlopusta ja muista päivistä.
Erittäin monet suomalaiset ovat töissä koko joulun.
Ja kyllä kai useimmat syövät joulunaikoihin muutaman piparkakun ja joulutortun.
Tyhmä aloitus, jolla tavoitellaan keskustelua tietystä asiasta.