BREAKING NEWS: Pfizerin rokote aiheuttanut kahdelle vakavan anafylaktisen reaktion! Lähde HS
Eilen Britanniassa aloitetun koronarokotteen jakelussa on ilmennyt jo kahdella henkilöllä, molemmat hoitajia, vakava anafylaktinen reaktio, kertovat HS ja muut mediat. Britannian NHS suosittaa, etteivät vakaviin allergioihin taipuvaiset ottaisi rokotetta. Suomessa myös THL kommentoi. Eipä siinä kauan mennyt! Linkki Dailymailin juttuun https://www.dailymail.co.uk/news/article-9034115/Allergy-risk-Pfizer-ja…
Kommentit (49)
Oireita saaneet ovat olleet jo aiemmin vakavasti allergisia. Ensimmäisenä päivänä Britanniassa rokotettiin noin 5000 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä 10-15 min tarkkailu on järjestetty nyt kun pitäisi pitää etäisyyttä muihin ihmisiin? Ja kuitenkin saada porukkaa rokotetuksi.? Valmiit istumaan siksi aikaa omaan autoon?
Ei mitenkään veikkaan. Sika rokotteen kun otin pukattiin heti pihalle ku oli piikki isketty. Ei sanaakaan mistään että pitäis odottaa tms. Pökerryin sitte autoon noin 20min rokotuksen jälkeen onneksi en ollut yksin tai kuskina.
Rokote yksi väline modernissa sodankäynnissä. 5D-sodankäynnissä vihollinen saadaan itse tappamaan itsensä ja luovuttamaan resurssinsa ilman minkäänlaista vastarintaa. Kiina pitää esim. jenkkilää jo kuristusotteessaan ja kaikki tärkeimmät päättäjät on näemmä lahjottu.
MODET ÄKKIÄ POISTAKAA LANKA AIHEESTA EI SAA KESKUSTELLA
Kenen intressissä on täällä levittää rokotevastaista propagandaa?
Okei, Q-Anon Karen... Oliko jotain muuta, vai voiko keskustelun jo poistaa?
Kyse ei ole anafylaktisesta reaktiosta
Anafylaktinen reaktio on Pfizerin valhe
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole anafylaktisesta reaktiosta
Anafylaktinen reaktio on Pfizerin valhe
Jäikö lääkkeet aamulla dosettiin?
Kyllähän vaikka buranastakin voi saada allergisen reaktion. Kaikista lääkkeistä voi saada allergisen reaktion. Ja niin muuten voi saada vaikka omenastakin. Ja silti kehoitetaan ihmisiä syömään omenoita, kun on niin terveellistä syödä hedelmiä. Ei mitään uutta tässäkään siis. Ja itse kyllä haen rokotteen heti kun tarjotaan.
THL on aina testannut ja tarkistanut perusteellisesti kaikki suomalaisille tulevat rokotteet, ja nyt erityiseti tämän COVID19-rokotteen 👨⚕️.
"Se yhtä turvallinen kuin aiemmatkin rokotteet 🤪. Minkäänlaisia haittoja, allergioita tai narkolepsioita 😴 se ei ehdottomasti tule aiheuttamaan." THL suosittelee ja pakottaa sen ottamista!
Kunnes puolet kansasta kuolee ☠️ ja loput kävelee rokote-zombeina 🧟! Eli ruåtsalainen lauma-suojan vihdoin toteutuu!
Mun äiti sai tavallisesta influenssarokotuksesta allergisen reaktion. Jokin rokoitteen ainesosa aiheutti tämän. Saanut ennenkin samasta aineesta reaktioita, joita on käytetty muissa rokotteissa.
Normaali anafylaktinen reaktio.... rokotekriittiset: OMG SE ON SE MIKROSIRU TÄMÄ ON TODISTE PEDON MERKISTÄ!!!!
Jos pelkäätte asioita, joille joku voi olla allerginen, miten uskallatte syödä yhtään mitään? Käyttää pesuaineita ja henkilökohtaiseen hygieniaan liiittyviä tuotteita tai mitään kosmetiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Lääke ei koskaan saisi olla pahempi kuin itse sairaus.
Ei niin, eikä tämäkään väestötasolla ole.
En tajua miksi tällaisista vouhkataan kun kaikissa lääkkeissäkin on omat sivuvaikutuksensa. Ihan perus buranasta voi tulla vaikka se vakava allerginen reaktio ja ties missä oli mahdollisuutena äkkikuolema. Harvinaisia haittavaikutuksia, mutta mahdollisia.
Hoitohenkilöt ei joudu rokotetta ottamaan, vaikka pakko tulisikin. Aina voi vedota taipumusta olevan allergisiin reaktioihin.
Eikö rokotuksissa käydessä pidä aina jäädä hetkeksi paikalle siltä varalta, että tulee joku äkillinen reaktio.
Olen itse saanut Buranasta anafylaktisen reaktion. Mille tahansa voi olla allerginen.
BREAKING NEWS: Ap saa bännit! Ilmiannoin keskustelun joten saat bännit.