Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BREAKING NEWS: Pfizerin rokote aiheuttanut kahdelle vakavan anafylaktisen reaktion! Lähde HS

Vierailija
09.12.2020 |

Eilen Britanniassa aloitetun koronarokotteen jakelussa on ilmennyt jo kahdella henkilöllä, molemmat hoitajia, vakava anafylaktinen reaktio, kertovat HS ja muut mediat. Britannian NHS suosittaa, etteivät vakaviin allergioihin taipuvaiset ottaisi rokotetta. Suomessa myös THL kommentoi. Eipä siinä kauan mennyt! Linkki Dailymailin juttuun https://www.dailymail.co.uk/news/article-9034115/Allergy-risk-Pfizer-ja…

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BREAKING NEWS: Ap saa bännit! Ilmiannoin keskustelun joten saat bännit.

Vierailija
22/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita saaneet ovat olleet jo aiemmin vakavasti allergisia. Ensimmäisenä päivänä Britanniassa rokotettiin noin 5000 ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä 10-15 min tarkkailu on järjestetty nyt kun pitäisi pitää etäisyyttä muihin ihmisiin? Ja kuitenkin saada porukkaa rokotetuksi.? Valmiit istumaan siksi aikaa omaan autoon?

Ei mitenkään veikkaan. Sika rokotteen kun otin pukattiin heti pihalle ku oli piikki isketty. Ei sanaakaan mistään että pitäis odottaa tms. Pökerryin sitte autoon noin 20min rokotuksen jälkeen onneksi en ollut yksin tai kuskina.

Vierailija
24/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote yksi väline modernissa sodankäynnissä. 5D-sodankäynnissä vihollinen saadaan itse tappamaan itsensä ja luovuttamaan resurssinsa ilman minkäänlaista vastarintaa. Kiina pitää esim. jenkkilää jo kuristusotteessaan ja kaikki tärkeimmät päättäjät on näemmä lahjottu.

Vierailija
25/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODET ÄKKIÄ POISTAKAA LANKA AIHEESTA EI SAA KESKUSTELLA

Vierailija
26/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen intressissä on täällä levittää rokotevastaista propagandaa?

Vierailija
27/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Q-Anon Karen... Oliko jotain muuta, vai voiko keskustelun jo poistaa?

Vierailija
28/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole anafylaktisesta reaktiosta

Anafylaktinen reaktio on Pfizerin valhe

Vierailija
29/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole anafylaktisesta reaktiosta

Anafylaktinen reaktio on Pfizerin valhe

Jäikö lääkkeet aamulla dosettiin?

Vierailija
30/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vaikka buranastakin voi saada allergisen reaktion. Kaikista lääkkeistä voi saada allergisen reaktion. Ja niin muuten voi saada vaikka omenastakin. Ja silti kehoitetaan ihmisiä syömään omenoita, kun on niin terveellistä syödä hedelmiä. Ei mitään uutta tässäkään siis. Ja itse kyllä haen rokotteen heti kun tarjotaan. 

Vierailija
31/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL on aina testannut ja tarkistanut perusteellisesti kaikki suomalaisille tulevat rokotteet, ja nyt erityiseti tämän COVID19-rokotteen 👨‍⚕️.

"Se yhtä turvallinen kuin aiemmatkin rokotteet 🤪. Minkäänlaisia haittoja, allergioita tai narkolepsioita 😴 se ei ehdottomasti tule aiheuttamaan." THL suosittelee ja pakottaa sen ottamista!

Kunnes puolet kansasta kuolee ☠️ ja loput kävelee rokote-zombeina 🧟! Eli ruåtsalainen lauma-suojan vihdoin toteutuu!

Vierailija
32/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai tavallisesta influenssarokotuksesta allergisen reaktion. Jokin rokoitteen ainesosa aiheutti tämän. Saanut ennenkin samasta aineesta reaktioita, joita on käytetty muissa rokotteissa.

Vierailija
33/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali anafylaktinen reaktio.... rokotekriittiset: OMG SE ON SE MIKROSIRU TÄMÄ ON TODISTE PEDON MERKISTÄ!!!!

Vierailija
34/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäätte asioita, joille joku voi olla allerginen, miten uskallatte syödä yhtään mitään? Käyttää pesuaineita ja henkilökohtaiseen hygieniaan liiittyviä tuotteita tai mitään kosmetiikkaa?

Vierailija
35/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke ei koskaan saisi olla pahempi kuin itse sairaus.

Ei niin, eikä tämäkään väestötasolla ole.

Vierailija
36/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tällaisista vouhkataan kun kaikissa lääkkeissäkin on omat sivuvaikutuksensa. Ihan perus buranasta voi tulla vaikka se vakava allerginen reaktio ja ties missä oli mahdollisuutena äkkikuolema. Harvinaisia haittavaikutuksia, mutta mahdollisia.

Vierailija
37/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitohenkilöt ei joudu rokotetta ottamaan, vaikka pakko tulisikin. Aina voi vedota taipumusta olevan allergisiin reaktioihin.

Vierailija
38/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee allergiaa koivusta. 

Vierailija
39/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rokotuksissa käydessä pidä aina jäädä hetkeksi paikalle siltä varalta, että tulee joku äkillinen reaktio.

Vierailija
40/49 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut Buranasta anafylaktisen reaktion. Mille tahansa voi olla allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan