Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä 50-60 v, miten suhtaudut/mitä ajattelet jos joku selvästi nuorempi haluaa olla ystäväsi?

Vierailija
09.12.2020 |

Onko ihan poissuljettu vaihtoehto? Voisitko kuvitella että se olisi tasavertainen ystävyys jos ikäeroa 10-20 v esim..? Itse viihdyn parhaiten itseäni vanhempien seurassa, siksi kyselen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan sen!

Voi hitto näitä älyttömiä kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapan sen!

Voi hitto näitä älyttömiä kysymyksiä.

Kysymys ei ollut älytön, sen sijaan vastauksesi on.

N56

Vierailija
4/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilahduttaa.

Jos on yhteinen kiinnostuksenkohde, harrastus tm, voi sellaisia ystävyyssuhteita syntyä ihan luontevasti.

Vierailija
5/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen, joka tutustuu muhun halutakseen olla ystäväni, herättää mussa sekä ihmetystä että lähes välittömän reaktion pysytellä erossa. Siis ihan iästä ripppumatta. Mä en ystävysty nopeasti, pikemminkin päinvastoin. Jo pelkästään se, että tuttavuudesta syntyy kaveruus vie pitkän aikaa. Ja kaveruudesta ystävyyteen kestää vuosia. Sinällään ikäero ei mua haittaa (mulla on sekä itseäni nuorempia että vanhempia ystäviä), mutta halu päästä mun ystäväkseni lopettaa jo  tutustumisenkin aika lyhyeen. 

Vierailija
6/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monen ikäisiä ystäviä, ei se ikävuosista ole kiinni, jos on samanhenkinen ihminen ja kiinnostunut samoista asioista.

Vierailija
7/7 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen, joka tutustuu muhun halutakseen olla ystäväni, herättää mussa sekä ihmetystä että lähes välittömän reaktion pysytellä erossa. Siis ihan iästä ripppumatta. Mä en ystävysty nopeasti, pikemminkin päinvastoin. Jo pelkästään se, että tuttavuudesta syntyy kaveruus vie pitkän aikaa. Ja kaveruudesta ystävyyteen kestää vuosia. Sinällään ikäero ei mua haittaa (mulla on sekä itseäni nuorempia että vanhempia ystäviä), mutta halu päästä mun ystäväkseni lopettaa jo  tutustumisenkin aika lyhyeen. 

Miksi?