Oletteko lihavat oikeasti sitä mieltä,
että on ihan ok sanoa teitä läskeiksi? Minusta se on kamalan rumaa toisen haukkumista. Eihän liika läski tarkoita, että ihminen itse olisi läski. Ei kenelläkään ole oikeutta nimitellä toista tuolla tavalla. Se on minun mielipiteeni. Enkä ollenkaan tarkoita sitä, etteikö lihavuus olisi epäterveellistä.
Kommentit (4)
Mutta se on kyllä uskomaton efekti, mitä joku -40kg makeover saa aikaan. Ihmiset tuntuu käyttäytyvän kuin toista henkilöä kohtaan, koko ihminen muka eri, vaikka vain paino hävinnyt. Kai se johtuu siitä, että on niin radikaali muutos ulkonäössä... mutta eihän se sisältä muuta.
Jokainen saa sanoa mitä vaan ja kenestä haluaa. En kuitenkaan hyväksy jos minua sanotaan läskiksi päin naamaani. Erittäin hyvä ystäväni saa sanoa punkeroksi koska se on hellyttelyä ja koska on itsekin punkero. Onneksi olen jo 40+ tässä iässä ihmiset yleensä jo osaa käyttäytyä suhteellisen sivistyneesti.
Ei laihaakaan sanota "luuksi". Läski on typerä nimitys. Kyllä minua lihavaksi saa sanoa.
Mä en voinu sanoa mitään,vaikka toinen oli lihonut raskauden aikana tosissaan varmaan 50-70kg. Se suuttuu jos mainitsee edes jotenkin. Vatvotaan asiaa sitten selän takana.