Apple MacBook Air hyvä?
Suositteletko? Koneen hankinta edessä ja tämä malli mielessä. Kuulisin mielelläni kokemuksia ennen kuin satsaan suurehkon summan hankintaan.
Kommentit (10)
Tykkään.Lähinnä surffaan ;)
Hyvä kun on iPhone.
Olen ollut myös todella tyytyväinen. Kirjoitan työkseni ja joudun raahaamaan konetta mukanani, joten keveys on kiva. Jotenkin kestävän oloinen "muulikone".
Jos haluat keveän, mukana liikkuvan ja helppokäyttöisen koneen, niin eipä tämän voittanutta ole, nyt kun noissa uusissa Windows-koneissa on Win8 käyttis.
Tosin minulla ensimmäisessä koneessa leikkasivat näppikset jotenkin oudosti jo 6 viikon jälkeen, mutta se meni takuun piikkiin, ja korjaus oli nopea.
Eikös tästä ole kesän paikkeilla tulossa uusi malli, missä esim. näyttö kertaluokkaa parempi ym. nykyaikaistuksia? Itse odottelisin muutaman kuukauden.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:26"]
Eikös tästä ole kesän paikkeilla tulossa uusi malli, missä esim. näyttö kertaluokkaa parempi ym. nykyaikaistuksia? Itse odottelisin muutaman kuukauden.
[/quote]
http://www.gottabemobile.com/2014/04/06/5-reasons-wait-for-new-macbook-air-release-date/
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:26"]Eikös tästä ole kesän paikkeilla tulossa uusi malli, missä esim. näyttö kertaluokkaa parempi ym. nykyaikaistuksia? Itse odottelisin muutaman kuukauden.
[/quote]
No ei toi tämänhetkinen näyttö varsinaisesti huono ole
Mulla on Air sekä huvi- että työkoneena. Tykkään. Ainoa miinus on se, että siinä ei ole DVD-asemaa, mutta ostimme kannettavan aseman paikkaamaan tätä puutetta.
Toinen Airia harkitseva, eli minä: nuo "pienet" muistit verrattuna useimpiin Windows-koneisiin hämmentävät. Tarvitseeko Macillä todella vähemmän muistia kuin Windowsilla, vai oletteko tallentaneet paljonkin ulkoiselle muistille?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:43"]
Toinen Airia harkitseva, eli minä: nuo "pienet" muistit verrattuna useimpiin Windows-koneisiin hämmentävät. Tarvitseeko Macillä todella vähemmän muistia kuin Windowsilla, vai oletteko tallentaneet paljonkin ulkoiselle muistille?
[/quote]
Minulla on tosiaan tuo 64 gb kovo ja on ihan hyvin riittänyt tarpeisiini. Kuvia olen varmuuskopioinut ulkoiselle kovolle, mutta on ne koneellakin vielä tallessa.
Kyllä suosittelen. Itselläni on sellainen (11 tuumainen) ollut nyt 1.5 vuotta eikä mitään valittamista, toimii edelleen kuin pakasta vedetty. Plussaa slim-koosta ja keveydestä.