Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apple MacBook Air hyvä?

Vierailija
26.04.2014 |

Suositteletko? Koneen hankinta edessä ja tämä malli mielessä. Kuulisin mielelläni kokemuksia ennen kuin satsaan suurehkon summan hankintaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelen. Itselläni on sellainen (11 tuumainen) ollut nyt 1.5 vuotta eikä mitään valittamista, toimii edelleen kuin pakasta vedetty. Plussaa slim-koosta ja keveydestä.

Vierailija
2/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään.Lähinnä surffaan ;)

Hyvä kun on iPhone.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös todella tyytyväinen. Kirjoitan työkseni ja joudun raahaamaan konetta mukanani, joten keveys on kiva. Jotenkin kestävän oloinen "muulikone".

Vierailija
4/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat keveän, mukana liikkuvan ja helppokäyttöisen koneen, niin eipä tämän voittanutta ole, nyt kun noissa uusissa Windows-koneissa on Win8 käyttis. 

Tosin minulla ensimmäisessä koneessa leikkasivat näppikset jotenkin oudosti jo 6 viikon jälkeen, mutta se meni takuun piikkiin, ja korjaus oli nopea. 

Vierailija
5/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ole kesän paikkeilla tulossa uusi malli, missä esim. näyttö kertaluokkaa parempi ym. nykyaikaistuksia? Itse odottelisin muutaman kuukauden.

Vierailija
6/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:26"]

Eikös tästä ole kesän paikkeilla tulossa uusi malli, missä esim. näyttö kertaluokkaa parempi ym. nykyaikaistuksia? Itse odottelisin muutaman kuukauden.

[/quote]

http://www.gottabemobile.com/2014/04/06/5-reasons-wait-for-new-macbook-air-release-date/

Vierailija
7/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:26"]Eikös tästä ole kesän paikkeilla tulossa uusi malli, missä esim. näyttö kertaluokkaa parempi ym. nykyaikaistuksia? Itse odottelisin muutaman kuukauden.

[/quote]

No ei toi tämänhetkinen näyttö varsinaisesti huono ole

Vierailija
8/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Air sekä huvi- että työkoneena. Tykkään. Ainoa miinus on se, että siinä ei ole DVD-asemaa, mutta ostimme kannettavan aseman paikkaamaan tätä puutetta.

Vierailija
9/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Airia harkitseva, eli minä: nuo "pienet" muistit verrattuna useimpiin Windows-koneisiin hämmentävät. Tarvitseeko Macillä todella vähemmän muistia kuin Windowsilla, vai oletteko tallentaneet paljonkin ulkoiselle muistille?

Vierailija
10/10 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:43"]

Toinen Airia harkitseva, eli minä: nuo "pienet" muistit verrattuna useimpiin Windows-koneisiin hämmentävät. Tarvitseeko Macillä todella vähemmän muistia kuin Windowsilla, vai oletteko tallentaneet paljonkin ulkoiselle muistille?

[/quote]

Minulla on tosiaan tuo 64 gb kovo ja on ihan hyvin riittänyt tarpeisiini. Kuvia olen varmuuskopioinut ulkoiselle kovolle, mutta on ne koneellakin vielä tallessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme