Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein naapurisi HUUTAA?

Vierailija
26.04.2014 |

Milloin pitäisi tehdä jotakin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, harvoin kuuluu meille asti. Ennen oli yksi sellainen naapuri joka piti jotain messua tai jumalanpalvelusta itsekseen pihalla, ja kuului parinsadan metrin päähän, mutta muutti pois.

Vierailija
2/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asutko rivitalossa, kerro lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon. Meidän kerrostalossa paljon lapsiperheitä ja aika huono äänieristys. En ole huolissani vaikka ihmiset korottavat ääntä, jos ei kuulu sellaista itkua/huutoa että johonkuhun sattuu, tai joku huuda apua. Sellaista ei ole vielä kuulunut.

Vierailija
4/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mutta kerran naapurin parikymppisille veljeksille tuli joku riita ja alkoivat huutamisen lisäksi painia ja rikkoa huonekaluja. Niiden sisko meni sitten väliin ja rauhoitti tilanteen, mutta aika hurjalta kuulosti. Oli keskellä päivää ja luultavasti selvinpäin.

Vierailija
5/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:43"]Harvoin, mutta kerran naapurin parikymppisille veljeksille tuli joku riita ja alkoivat huutamisen lisäksi painia ja rikkoa huonekaluja. Niiden sisko meni sitten väliin ja rauhoitti tilanteen, mutta aika hurjalta kuulosti. Oli keskellä päivää ja luultavasti selvinpäin.

[/quote]

Ai niin, ja itse lähdin raukkamaisesti pois kotoa kun en halunnut joutua soittamaan poliisia jos siellä olisi oikeasti sattunut jotain... Ihan elossa ovat edelleen.

Vierailija
6/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
7/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yläkerran ukko huutaa joka päivä. En ymmärrä, miten se jaksaa huutaa niin paljon. Johan siinä luulis äänikin lähtevän, mutta ei lähe. Tai sitte hää vettää kurkkupastilleja askin päivässä.

Vierailija
8/8 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuimme ulkomailla, naapurina varsin intohimoinen pariskunta, joilla vaikutti olevan viharakkaussuhde.

Mies karjuu täysin palkein: "En usko sua, petit kuitenkin!" ja nainen vastaa jotakin "olin vain kaveri sen miehen kanssa" selittelevällä äänensävyllä. Huonekaluja kaatuu matkan varrella, mies karjuu kuin viimeistä päivää. Sitten äänet vaikuttaa siirtyvän mkuuhuonen puolelle ja hiljenee.

Kun nähdään käytävällä, pariskunta on taas niin yhtä ja mä en tiedä minne katsoisin, nolottaa tietää niin paljon ja luultavasti pariskunta ei tajua, että ollaan kuultu. Kaksikko on myös hyvin ylimielisiä.

Ekalla kerralla säikähdin ja olin valmis soittamaan poliisin, jatkossa otin viihteenä. Kuin meksikolaista saippuaoopperaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan