mitäs applen laitteita teillä on?
Niin eli mitä applen laitteita teillä on? Minulla on macbook pro ja iphone 5c. Ipadi, ipod nanotkin ja edesmenneet iphone 3gs ja 4:kin meillä on ollut mutten niistä pitänyt ja myin pois. Syy miksi siirryin takaisin applen on kuitenkin yksinkertainen. Kyrpiinnyin microsoft windowssiin ja microsoftiin koska microsoft tuhosi nokian.
Kommentit (28)
- MacBook Pro
- IPhone 4S
- Ipad Air
Lisäksi löytyvät myös iPod touch ja iPod nano, mutta nämä eivät ole käytössä kun iPhone ajaa samat asiat. Pian tulossa myös Apple TV. Kaikkiin olen tyytyväinen enkä mitään näistä vaihtaisi!
- iLammas
Meiltä löytyy kaksi ipod touchia kotoa, en tykkää kyllä itse merkistä juuri ollenkaan, en ikinä ole tykännytkään
Ei ole applea, ei sitten yhtäkään laitetta. En tykkää siitä merkistä.
Mulla on vanha Macbook, jota en enää käytä, sekä Macbook Air.
Kuusi vuotta vanha macbook, macbook pro, kaksi iphone 4s:ää ja ipod nano. Hankinnassa imac.
Syy että siirryin applen koneisiin oli juurikin sama kuin aloittajalla.
Miehellä on iPhone. Aivan perseestä hintaansa nähden. Muita ei meille tule ja tuokin luuri menee vaihtoon.
Macbook pro, Ipad ja Iphone jonka mies kyllä antoi justa lapselle kun vaihtoi itse Samsungiin. Toi Macbook on mun mutten käytä sitä kun en tykkää eli sekin on nykyisellään lasten käytössä. Ipadiä käyttää mies ja lapset.
Ei ole kuin pojan iphone, oliskohan 4?? Saanut isältänsä. Itse en osta yhden ainuttakaan applea, puhelimet ja tabletit samsungeja, tähän saakka olen ollut erittäin tyytyväinen.
IPad mini ja joku mp3 soitin, joka lienee kadonnut jonnekin.
ipad, 2x iphone, macbook pro, ipod nano.
MacBook pro uudempi ja vanhempi malli, iPad mini, kolme iPhonea, Apple TV.
Täältä löytyy omenoita reilusti: iphone 4 & 5, ipad air, imac, macbook air ja apple tv sekä airport express. Nämä siis kahden ihmisen käytössä :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:25"]Niin eli mitä applen laitteita teillä on? Minulla on macbook pro ja iphone 5c. Ipadi, ipod nanotkin ja edesmenneet iphone 3gs ja 4:kin meillä on ollut mutten niistä pitänyt ja myin pois. Syy miksi siirryin takaisin applen on kuitenkin yksinkertainen. Kyrpiinnyin microsoft windowssiin ja microsoftiin koska microsoft tuhosi nokian.
[/quote]iMac 27" näytöllä, iPad 2 sekä iPhone 5s. Seuraavaksi vielä iMac ja toinen iPhone ostoslistalla puolisollekin. Wintoosa ei enää palaa tähän huusholliin kunhan viimeiset vaihdetaan
Mulla on Macbook pro, iphone 4s, ipad ja ipod.
MacBook Pro 15" 2006 x 2
MacBook Pro 15" 2011
MacBook Pro 13" 2010
MacBook Air 11" 2011
iPad 3
iPhone 4
iPhone 4S
iPhone 5S
Apple TV
iMac 27" 2010
iPod video (?)
Joo, meitä on kaksi tässä taloudessa. Kaikki vanhat työkoneet ja -kännyt on päätyneet eläkkeelle tänne, niin noita läppäreitä riittää.
Pari puhelinta, ipad ja läppäri.
Muita puhelimia meille ei enää tule, läppäri saattaa vaihtua kyllä. luureissa on nyt kokeiltu Nokiat, Sonyt ja Samsungit eikä yksikään pääse käytettävyydessä lähellekään iphonea, muissa laitteissa en oo huomannut samanlaista eroa eli sen takia varmaan läppäri vaihtuukin halvempaan.