Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkihaaste on nolo.

Vierailija
26.04.2014 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa se tosi vakavasti ja vetää herne nenään+ilmoittaa suureellisesti, että ei aio osallistua. ( Tai sitten vaan kohteliaasti hiljaa passata haaste, eli olla huomaamatta sitä). Eniten ärsyttää facebookissa ne, jotka eivät koskaan anna itsestään mitään, mutta roikkuvat silti stalkkaamassa muita ja arvostelemassa toisten tekemisiä.

Vierailija
22/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on nolo? Yhtä hömppää kuin facebook muutenkin. Ei sitä pidä ottaa niin vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harvemmin julkaisen mitään Facebookissa, ei kuvia eikä tekstejä. Oli mukavaa huomata että moni haastoi minut arkihaasteeseen ja haluaa tietää mitä teen päivisin. :)

Vierailija
24/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä on näitä elämän suuria kysymyksiä. Siihenhän ei ole pakko osallistua. Siihen myös saa osallistua vaikkei olisi haastettu. Jos ei halua nähdä muiden kuvia, niin.... no voi, voi. Blokkaa päivitykset tai pysy poissa facesta.

On kyllä ollut kiva nähdä kuvia niiden ihmisten elämästä, joiden kanssa esim. ei ole ollut vuosiin yhteydessä. Mukava juttu, älkää ottako asioita niin vakavasti.

Vierailija
25/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti eräs fb-kaveri, joka osallistui. Normaalisti laittaa vauvastaan ja kissoistaan kuvia noin 10kpl päivässä, ei muuta eroa ollut arkihaastekuvissa edellisiin verrattuna kuin se arkihaaste 1/5 jne teksti.

Vierailija
26/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mihin sen olis pitänyt vauvan laittaa?

Vierailija
27/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lapsesta paljon kuvia, olen hoitamassa sitä jo 2 vuotta, tuliko yllätykseksi? Vai olisko pitänyt lähteä ulkomaille kuvaamaan yksinäistä arkihaasteelämää?

Vierailija
28/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sua ei huvittaisi niin tehdään sellaset kuvat , että pääset oikein nauttimaan niistä

Vierailija
29/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on noloa, että aikuinen ihminen pitää toisten tekemisiä jossain facebookissa nolona. Siis, että joku jakaa kuva, ja toinen pitää sitä nolona. Niin onhan se jälkimmäinen tapaus epäkypsää (eli noloa), eikä suinkaan ensimmäinen.

Mitä eroa siinä arkihaasteessa muutenkaan on verrattuna normaaliin kuvien ja kuulumisten jakoon? Jos sellaista inhoaa, niin mitä järkeä on olla facebookissa? Vai onko tää nyt vaan sellanen juttu, että on muodikasta inhota jotain mitä valtaväestö tekee, eli aikuisten omaa underground -kulttuuria, jolla yritetään kohottaa omaa itsetuntoa?

En itse siis ole facebookissa, mutta instassa kyllä ja mies on fb:ssä. Mulla on aika hankala ymmärtää aikuisten ihmisten vihaa toisten ihmisten kuvien jakoa kohtaan... Teineillä kyllä ymmärrän sellasen, että porukalla aletaan dissaamaan jotain juttua, mitä suurin osa tekee, mutta et oikeesti ihan 30-40v ihmisetkin käyttäytyy näin. Huh.

Vierailija
30/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista niin ei nololta enään

Vierailija
31/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kavereista niin ei nololta enään

Vierailija
32/32 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkihaaste on erittäin wt. Samaa sarjaa kuin ketjukirjeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän