Kysy mitä tahansa tulevaisuudestasi!
Askarruttaako jokin asia tulevaisuudessasi? Ennustan sen sinulle.
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:02"]Askarruttaako jokin asia tulevaisuudessasi? Ennustan sen sinulle.
[/quote]
Miten mun elämän käy? Saanko vakituisen, viihtyisän työn ja sen toisen lapsen?
[/quote]
Tämä voi ehkä yllättää, mutta saat kaikki noista ja vielä enemmänkin.
Hei! Huomasin, että olet tauolla, mutta josko vielä palaat... Saammekohan vielä lapsia? Omia tai adoptoituja...?
Työ/asumisasiat , tuleeko positiivista muutosta tämän vuoden aikana?
Ottaako eräs mies minuun vielä yhteyttä? Entäs tämä toinen? Oliko kumpikaan todella ihastunut minuun?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:02"]Askarruttaako jokin asia tulevaisuudessasi? Ennustan sen sinulle.
[/quote]
Miten mun elämän käy? Saanko vakituisen, viihtyisän työn ja sen toisen lapsen?
[/quote]
Tämä voi ehkä yllättää, mutta saat kaikki noista ja vielä enemmänkin.
[/quote]
Huijausta tai ei, niin kyllä..yllätyin. jos en muuta saanut niin toivoa:)!
Kiitos ja ihanaa kevättä.
Vielä yksi kysymys: Luenko tätä kirjaa turhaan vai olisiko syytä perehtyä asiaan kunnolla?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:08"]
Saanko ylennyksen? Voitanko vedonlyönnissä? Laihdunko? Saanko lapsia?
[/quote]
Et saa varsinaista ylennystä, mutta jotain samankaltaista. Voitat vedonlyönnissä muutamia pieniä summia ja yhden isomman (ei mikään miljoonavoitto). Laihdut seuraavan kahden vuoden aikana 7-9 kg. Et saa lapsia ainakaan lähitulevaisuudessa.
[/quote]
Tämä on joko erityisen hyvin osunut sattuma tai sinulla on oikeasti kykyjä :) Nimenomaan "ylennyksen kaltaista" minulle on lupailtu työpaikaltani lähitulevaisuudessa, nyt vain odotellaan kunnes aika on kypsä. Olen lyönyt vetoa tietystä summasta, että laihdun 7 kg, mutta jos laihdun 9 kg, voitan suuremman summan. Hauskaa, kuinka kohdalleen nuo numerotkin menivät! Lapsia ei ole toiveissa eikä suunnitelmissa ollenkaan, ehkei ikinä.
Kiitos ap, piristit lauantai-iltaani!
10
Laihdunko vielä joskus normaalipainoiseksi? Palaanko vielä työelämään? Saanko raha-asiani sellaiseen kuntoon, että ei tarvitse enää venyttää jokaista penniä?
Montako vuotta lemmikilläni on jäljellä? Muutammeko ulkomaille? Kuinka käy miehen yrityksen?
mitä teemme tälle asunnolle? Myymmekö tämän, ostammeko uuden,rakennammeko vai ostammeko mökin? Tarvitsemmeko tulevaisuudessa lisää huoneita? Entä miten mieheni ja minun työkuvioni käy?
Minkälaista työtä teen ensi vuonna?
Montako lasta saan? Kerro myös jotain tulevasta miehestäni.
Missä maassa tulen asumaan pysyvästi?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:15"]
Kauanko suhteemme kestää? Miten etenemme suhteessamme ja tapahtuuko mitään erikoista?
[/quote]
Kymmeniä vuosia, etenette hitaasti.