Auto ja Naiset
Kuinka monta kertaa olet viimeisen 10 vuoden aikana joutunut autokolariin tai muuten "töppäillyt" auton kanssa, että on tullut jotain korjattavaa autoon?
Kommentit (8)
Olen peruuttanut lumipenkkaan niin, että takaa joku lisävalo irtosi. Se vain irtosi, ei sitä tarvinnut korjata. Peruutin myös sähkötolppaan, joka katkesi. Autoa ei tarvinnut korjata. En sitten muuta ole töpännytt ikinä.
Vuonna 2007 peruutin päin n. 1 metrin korkuista tolppaa kun jäi kuolleeseen kulmaan. Muovipuskuriin tuli naarmuja, ei siis kuitenkaan vaatinut korjaamokeikkaa tms.
En ole koko 25-vuotisen ajourani aikana kertaakaan töppäillyt niin, että autoon olisi tullut jotain korjattavaa. Kerran ajokortin vasta saatuani naarmutin hiukan muovipuskuria ahtaassa parkkihallissa.
En ole koskaan kolhinut autoa. Enkä myöskään saanut sakkoja mistään. Kortti ollut 15 vuotta. Mies kolhinut autoa useamman kerran, saanut parkki- ja ylinopeussakot 1000 €.
Surkeimpia kuskeja on ylimieliset tyttömäiset "miehet".
Kolhasin autoa nyt tokan kerran ajourani aikana ja ajokortti ollut kuitenkin 20 vuotta. Mieheni totesi, että voikohan sulle antaa enää autoa! Siksi kiinnostaa kuinka paljon muut töppäilee?
ap
Jos ajaa enemmän, väistämättä melkein joskus kolahtaa. Itsellä on kerran risteyksessä kolissut auton etukulma toiseen autoon, mikä johtui kolmen autoilijan virhearviosta minä itse mukaan lukien :)
En koskaan.