Miksi jotku kulkee tukka sekaisin ja takkuisena
ihmisten ilmoilla? Siis ihan keski-ikäiset naiset? Ei luulisi olevan vaikeaa pestä hiukset hoitoaineella ja harjata. Tukka on kuin linnunpesä. Mikä ideana?
Kommentit (50)
Hei camoon naiset oikeasti.. Hoitoaine, harja, suoristusrauta, pipo, edes joku niistä käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:55"]
Syy? Homssuisuus vai miksi sitä kutsuisi on vaan osa mun persoonaa ja tyyliä. 3
[/quote]
Ok. Ehkä se joillakin on niin. Nuorisolla ymmärränkin. Mutta miksi aikuinen nainen pörröttää tukkaansa sen sijaan että harjaisi? :)
[/quote] Liekö muinaisjäänne kultaiselta nuoruuden vuosikymmeneltä. ;)
[/quote]
Ehkäpä ;)
[/quote]
voi olla :)
Kun sitä ei tässä huomaa, että vanhenee, jää tukkakin kampaamatta :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:56"]
Minkäs teet kun tuuli pörröttää hieman luonnonkiharaisia hiuksia? Hiuslakkaakin laitan litistämään ja latistamaan.
[/quote]
Laita pipo päähän. Ei pääse tuuli pörröttämään ja se latistaa hyvin.
[/quote]
Kesähelteelläkin? ;) Oikeasti mikään pipo ei istu naamaani! :p
[/quote]
Lippis tai huivi?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:56"]Minkäs teet kun tuuli pörröttää hieman luonnonkiharaisia hiuksia? Hiuslakkaakin laitan litistämään ja latistamaan.
[/quote]
Mulla sama, pakko olla räjähtänyt pörröpää. Mulla on vielä tosi luonnonkiharat hiukset enkä jaksa niitä koko ajan suoristaa. Menevät tuulessa pörröön, koita kestää ap raukka jos vastaan tulet.
Pipohan se vasta sotkeekin. En panosta töissäkään paljon ulkonäköön, kun ainoat asiakkaat, joita päivällä näen, ovat lähinnä jotain haalariduunareita, jotka käyvät kysymässä jotain papereita työmaalle. Mä en jaksa laittaa hiuksia. En laita mihinkään tilaisuuteen sen kummemmin, en edes juhliin, harjaan vaan ja toivon, että päjrää. Juhliin otan kamman mukaan ja käyn sitten vessa kampaamassa, jos ehdin.
Minun hiuksiani ei koskaan laitettu, kun olin lapsi. Ei letitetty, ei mitään. Sitten hiukseni leikattiin väkiisin lyhyiksi. Nyt en aikuisena osaa/muista huolehtia itsestäni.
Mun nuoruudessa ei suoristettu vaan krepattiin. Se oli muotia. :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:08"]
Minkäs teet kun tuuli pörröttää hieman luonnonkiharaisia hiuksia? Hiuslakkaakin laitan litistämään ja latistamaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lippis tai huivi?
[/quote]
Ei sovi niistä mikään! :) Antakaa armoa variksenpelättimelle!
Mulla on sellainen hiuslaatu, ettei vaan pysy siistinä kuin hetken harjaamisen jälkeen. Tuulessa menee heti sekaisin. Enkä osaa käyttää hiuskiinteitä oikein, saan sen sillä rotanhäntien näköiseksi.
[/quote]
Seuraavaksi kun käyt kampaajalla, kysy neuvoa. (älä vaan sano ettet käy kampaajalla..). Osaavat kyllä neuvoa oikeat aineet. En usko että hiuslakalla saat rotanhännännäköiseksi hiuksiasi. Tai sitten laitat sitä ihan liikaa?
siisku tiedäksää ku mäneöh löh möh...
Jutskataan vaan peilin edessä somessa Ruusilasta ja haukutaan seiskajulkkiksii mut lähetetää hakemuksii BBhen et meiksist tiiäk sä tulee jotain! Siis saadaan VIPpii, Sponssii ja kikkii ja IHAN oikEe EläMÄ!!!!
LOL
- näit varmasti minut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lippis tai huivi?
[/quote]
[/quote]
Psst. Usko pois, ne kaikki sopii paremmin kuin se pörrö.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:09"]
Minun hiuksiani ei koskaan laitettu, kun olin lapsi. Ei letitetty, ei mitään. Sitten hiukseni leikattiin väkiisin lyhyiksi. Nyt en aikuisena osaa/muista huolehtia itsestäni.
[/quote]
Ota vastuu hiuksistasi ja kasva aikuiseksi.
Tämä on näköjään selvästi suurempi ongelma kuin luulinkaan
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:09"]
Mun nuoruudessa ei suoristettu vaan krepattiin. Se oli muotia. :)
[/quote]
Se oli silloin sun nuoruudessa. Älä enää viitsi sitä kreppirautaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:47"]
ihmisten ilmoilla? Siis ihan keski-ikäiset naiset? Ei luulisi olevan vaikeaa pestä hiukset hoitoaineella ja harjata. Tukka on kuin linnunpesä. Mikä ideana?
[/quote]
Pesen ja käytän maitsemiasi tuotteita mutta minulla nyt sattuvat olemaan sellaiset villimmänpuoleiset paksut hiukset jotka ovat puoliksi luonnonkiharat. Niitä ei saa ruotuun kuin kovilla aineilla ja silloin ne ovat kovat ja koppurat.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:47"]
[/quote]
Pesen ja käytän maitsemiasi tuotteita mutta minulla nyt sattuvat olemaan sellaiset villimmänpuoleiset paksut hiukset jotka ovat puoliksi luonnonkiharat. Niitä ei saa ruotuun kuin kovilla aineilla ja silloin ne ovat kovat ja koppurat.
[/quote]
Ymmärrän kyllä sen että joillakin hiuslaatu on sellainen että sitä on vaikea saada ruotuun. Tarkoitan nyt lähinnä kun näkee sellaisia ihan kuin ei oltaisi yritettykään muuta kuin pörröttää enemmän. Kyllä sen näkee onko edes yritetty mitään
Mitenhän se tukka sitten laitetaan?
Millä tuotteilla ja mikä juuri nyt on " katukelpoisin" tyyli?
En edes jaksa lukea tätä ketjua. Miten jollain on aikaa katella toisten hiuksia? Se on siis ehkä pienin asia mun elämässäni tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Lippis tai huivi?
[/quote]
[/quote]
Psst. Usko pois, ne kaikki sopii paremmin kuin se pörrö.
[/quote]
Minä en usko ja piste! :)
tuulee, tuulee, keväällä, keväällä