Miksi jotku kulkee tukka sekaisin ja takkuisena
ihmisten ilmoilla? Siis ihan keski-ikäiset naiset? Ei luulisi olevan vaikeaa pestä hiukset hoitoaineella ja harjata. Tukka on kuin linnunpesä. Mikä ideana?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:48"]
Mä kuljin tänään. Arvaa miksi?
[/quote]
Veikkaan että hoitoaine oli loppunut ja harja häviksissä
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:48"]
Hah! Sä oot bongannut mut. :D
[/quote]
Ehkäpä ;) Kerro vielä se syy
Joskus vaan on niin kiire, ettei ehdi kuin vetäistä märät hiukset nutturalle.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote]
Olen ollut yksin kotona siivoamassa. Sitä varten en jaksanut laittaa hiuksia. Lopulta kävin kaupassa.
Hiuslaatuni on sellainen, että pelkkä harjaus ei riitä, pitäisi kastella, föönätä ja muotoilla hiukset että asettuisivat. Liian iso vaiva tällaisena päivänä jos vartin kauppareissuon ainoa hetki ihmisten ilmoilla.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:52"]Joskus vaan on niin kiire, ettei ehdi kuin vetäistä märät hiukset nutturalle. [/quote]
Nutturan ymmärrän. Mutta miksi se pörrökasa pitää olla auki? Ja kun se näyttää vielä siltä kuin sitä olisi tarkoituksella pörrötetty vielä.
Syy? Homssuisuus vai miksi sitä kutsuisi on vaan osa mun persoonaa ja tyyliä. 3
Laitoin hoitoainetta ja harjaakin käytin. Tulos: lehmän nuolema linnunpesä.
En oikeasti tiedä, mikä mun hiuksia vaivaa. Nykyään huono hiuspäivä joka päivä.
Hei se on osa mun charmia! Et vaan tajuu... etsi itsestäsi jotakin hurmaavaa sisäpuolelta.
Ps. Suoristus on perseestä. t. Bellatrix
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:48"]
[/quote]
[/quote]
Olen ollut yksin kotona siivoamassa. Sitä varten en jaksanut laittaa hiuksia. Lopulta kävin kaupassa.
Hiuslaatuni on sellainen, että pelkkä harjaus ei riitä, pitäisi kastella, föönätä ja muotoilla hiukset että asettuisivat. Liian iso vaiva tällaisena päivänä jos vartin kauppareissuon ainoa hetki ihmisten ilmoilla.
[/quote]
Mutta menetkö töihin sen näköisenä? Tai palaveriin? Tai juhliin?
Minkäs teet kun tuuli pörröttää hieman luonnonkiharaisia hiuksia? Hiuslakkaakin laitan litistämään ja latistamaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:55"]
[/quote]
Ok. Ehkä se joillakin on niin. Nuorisolla ymmärränkin. Mutta miksi aikuinen nainen pörröttää tukkaansa sen sijaan että harjaisi? :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mutta menetkö töihin sen näköisenä? Tai palaveriin? Tai juhliin?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:56"]
Minkäs teet kun tuuli pörröttää hieman luonnonkiharaisia hiuksia? Hiuslakkaakin laitan litistämään ja latistamaan.
[/quote]
Laita pipo päähän. Ei pääse tuuli pörröttämään ja se latistaa hyvin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:59"]
[/quote]
Ok. Ehkä se joillakin on niin. Nuorisolla ymmärränkin. Mutta miksi aikuinen nainen pörröttää tukkaansa sen sijaan että harjaisi? :)
[/quote] Liekö muinaisjäänne kultaiselta nuoruuden vuosikymmeneltä. ;)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:59"]
[/quote]
[/quote] Liekö muinaisjäänne kultaiselta nuoruuden vuosikymmeneltä. ;)
[/quote]
Ehkäpä ;)
Mulla on sellainen hiuslaatu, ettei vaan pysy siistinä kuin hetken harjaamisen jälkeen. Tuulessa menee heti sekaisin. Enkä osaa käyttää hiuskiinteitä oikein, saan sen sillä rotanhäntien näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Laita pipo päähän. Ei pääse tuuli pörröttämään ja se latistaa hyvin.
[/quote]
Kesähelteelläkin? ;) Oikeasti mikään pipo ei istu naamaani! :p