Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä herkkuja inhoat?

Vierailija
26.04.2014 |

Popcornit ei maistu mulle. En erityisesti välitä myöskään sellaisesta lasten toffeesta, englantilainen kermatoffee tekee poikkeuksen. 

Kerro oma inhokkiherkkusi.

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaani ja kuivatuista hedelmäkökkäreistä tehty kakku. Suurin osa kekseistä myös melko turhanaikaisia. Kirsikkaesanssi pilaa kaiken. Popcorneja ja suolatikkuja en myöskään ymmärrä, enkä sellaisia mauttomia rinkeleitä.

Vierailija
102/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bounty-suklaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmosta herkkua löydy mitä en söisi. Vaikka olisi vähän pahaakin niin silti saatan syödä ja ottaa lisääkin. Tässä sitä odotellaan koska olen satakiloinen, nyt vielä ihan normaalipainoinen.

-20 v

Vierailija
104/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan

- rahkaa kaikissa muodoissa (sitähän työnnetään melkein jokaiseen jälkiruokaan)

- kaikkea mikä tuoksuu ja maistuu kookokselle

- mantelimassaa

- maapähkinävoita

- kaikkia jälkiruokia ja leivonnaisia mihin on lisätty karvasmanteliöljyä

Vierailija
105/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakritsi ja salmiakki sekä jotkut suklaakonvehdit on yök. Pullaa harvoin myöskään syön ja kermaiset leivonnaiset, kääretortut yms aiheuttaa heti huonon olon, en tiedä mistä johtuu, mutta yleensäkin kermavaahto jotenkin tökkii. Jäätelöissä pidän vain harvoista mauista. Suolaisen ystävä enemmänkin, ainoastaan oliivit tulee äkkiseltään mieleen mitä vierastan suolaisten "herkkujen" puolella.

Vierailija
106/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokerikorput, jotka on halkaistu "sämpylästä". Sensijaan ne litteät isot korput ovat hyviä, kun niissä ei ole sitä kuorta pohjassa.

Vierailija
107/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää pullaa (jossa ei siis voisilmää tms.) 

Teollisia kakkuja, joissa säilymisaika tyyliin 2 vuotta

Maustesipsejä

Vierailija
108/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donitsien rakenne on epämiellyttävä. Se lohkeaa eri tavalla kuin munkki, enkä pidä siitä. On kai kovempaa.

Vierailija
109/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani, kermakakku, kermakakku jonka välissä on banaania (!!!), sipsit, pulla, popcornit (siemenkodat jää kurkkuun jumiin), joulutortut.

Vierailija
110/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pasha on liian äitelää.

Vierailija
111/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:40"]

Bounty-suklaa.

[/quote]

Kääk! Toi on mun lemppari! :D

Vierailija
112/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki ja mariannet. Marianne on kuin kurkkupastillia söisi.

Vierailija
113/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään :O

Ihme kysymys!

Vierailija
114/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkarit ovat perseestä. Imen vaikka mieluummin mieheni penistä.

Vierailija
115/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa on kuvotuksen kuvotus. :-P Sellaista jähmeää, aneemista rasvapaakkua ajatellessakin tulee oksu kurkunpäähän.

Sinihomejuusto on myös inhottavan väkevän makuista.

Kaikki pullat ja leivonnaiset, joissa on rusinoita. Nuo paholaisen pikkuriikkiset sanansaattajat poksauttavat nuljaskaiset sisuksensa suuhuni juuri, kun olin kuvitellut niiden olevan viattomia suklaapaloja.

Vierailija
116/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakonvehdit. Tykkään kyllä suklaasta, mutta kaikki sellaiset täytesuklaat, joista puraistessa valuu sisältä jotain, ovat ällöjä.

Joulutortut ja kaikki muukin sellaiseen rasvamössötaikinaan tehdyt leivonnaiset.

Munkit, donitsit ja kaikki uppopaistettu. Kitalakeen jää tunkkainen rasvakalvo.

Limsa. Pienestäkin määrästä tulee todella turvonnut olo. En muutenkaan tajua oikein mitään makeita juomia.

Marjapiirakka. Tykkään marjoista ja tykkään piirakkataikinasta, mutta en välitä niiden yhdistelmästä. Mieluummin marjat marjoina ja pulla pullana! Ei pidä yhdistää terveellistä ja epäterveellistä ;)

Vierailija
117/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä kenenkin mielestä on herkkua? Mulla varmaan homejuusto on se mikä sopii kysymyksenasetteluun, aivan hirveetä shaissee.

Jos taas ajattelee makeita herkkuja niin ehkä joku pannacotta.

Vierailija
118/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:19"]

Jouluna syödään minusta vain pahoja herkkuja, luumutortut, luumukiisseli, mikä ihmeen luumuvillitys jouluna? Suklaat ja sellaiset menee mutta perinne'herkut' oikeasti pahoja. Itse teen joulutortut mansikka- tai omenakanelimarmeladilla.

Vapun tippaleivät mautonta, vaikeasti syötävää ja pahaa vehnähöttöä, kerran pari olen maistanut.

Pääsiäisen mämmi, aikuisiällä olen oppinut syömään ja pidän, mutta on tosi outo 'herkku' :D

Pahoja ovat myös Carneval-keksit ja monet muut sentyyppiset, ovat jotenkin outoja. En vain pidä. Varmaan olisi vielä muitakin mutta nämä tuli mieleen. Eniten ihmettelen luumujoulua

[/quote]

Se luumu-innostus jouluna johtuu käsittääkseni ihan puhtaasti siitä, että luumu auttaa ummetukseen. Jouluna syödään aika tuhtia tavaraa, joka sulaa huonosti, joten se luumukiisseli jälkiruokana auttaa ruoansulatuksessa.

Vierailija
119/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:03"]häh onks ne silloin herkkuja jos niitä inhoaa?

No vaikka juustonaksut. Ne haisee peppureiälle.

[/quote]

no hyi, miks sun peppureikä haisee.. sussa on vissiin jotain vialla. Ja pahasti

Vierailija
120/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bounty-suklaa mullaki, yöks :/