Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä herkkuja inhoat?

Vierailija
26.04.2014 |

Popcornit ei maistu mulle. En erityisesti välitä myöskään sellaisesta lasten toffeesta, englantilainen kermatoffee tekee poikkeuksen. 

Kerro oma inhokkiherkkusi.

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marengit, smetanavoileivät, homejuustolla kuorrutetut ruoat, kaupan sitruunavohvelit, välipalapatukat.

Vierailija
82/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä marmeladista (varsinkin jo aiemmin mainitut vihreät kuulat ja kettukarkit yök!), tuulihatuista ja useimmat keksit ei maistu. Donitsit ja munkit ei ole myöskään mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt ihan inhoa, mutta en tykkää vaan oikein mistään makeasta. Suolasesta ja tavallisesta ruoasta sitäkin enemmän kyllä tykkään.

Lapsena ajattelin, että sit kun oon iso ja ei oo karkkipäivää ni kiskon kaiket päivät karkkia ja suklaata ja jätskiä naamariin niin maan perkeleesti! Mutta hahh, kun lähti karkkipäivät ni lähti -halutkin. Mun pitää välillä oikein miettiä, että eiks mun nyt jotain herkkua tekis mieli, edes pienesti, olis niin ihana joku pieni juttu syödä nyt vaikka kahvin kanssa. Mut ei. Outoa, miten makuaisti muuttuu.

Ehkä isoin inhokki toi aiemmin mainittu tippaleipä (vissiin ihan minimaalisen pienen palan joskus maistanut ja meinas yrjö lentää), munkit, rasvassa keitetyt jutut, marmeladi, hattara, letut, pipari, lehtitaikinahössötykset,  yms. Se paistetun rasvan maku on vaan jotenkin yök.

Vierailija
84/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinihomejuusto ehdoton ykkönen, feta, vuohenjuusto ja kaikki voimakasmakuiset juustot. Leikkele- ja grillimakkarat mausteilla ja ilman. Vain ilman valkosipulia oleva meetvursti menee.

Vierailija
85/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattara. Voi yök.

Vierailija
86/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavikala ja kylmäsavukala ja -liha. Verinen pihvi.

Vierailija
87/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

marsipaani on pahaa, samoin kaikki kookosta ja kirsikkaa sisältävät suklaat, enkä pidä jos suklaan sisällä on jokin marmeladi täyte, vihreät kuulat, käpykakku, dominokeksit, carnevalkeksit, popcornit.

Olen kuitenkin sen verran perso makealle, että jos kaapista ei muuta löydy niin kaikki edellämaininut kelpaavat paremman puutteessa.

Vierailija
88/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 18:56"]Juustonaksut ovat inhokkini

[/quote]

Sama, hyi!

Vierailija
89/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut,tippaleipä,mansikkajäde,vaahtokarkki,marsipaani,marenki.

Vierailija
90/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna syödään minusta vain pahoja herkkuja, luumutortut, luumukiisseli, mikä ihmeen luumuvillitys jouluna? Suklaat ja sellaiset menee mutta perinne'herkut' oikeasti pahoja. Itse teen joulutortut mansikka- tai omenakanelimarmeladilla.

Vapun tippaleivät mautonta, vaikeasti syötävää ja pahaa vehnähöttöä, kerran pari olen maistanut.

Pääsiäisen mämmi, aikuisiällä olen oppinut syömään ja pidän, mutta on tosi outo 'herkku' :D

Pahoja ovat myös Carneval-keksit ja monet muut sentyyppiset, ovat jotenkin outoja. En vain pidä. Varmaan olisi vielä muitakin mutta nämä tuli mieleen. Eniten ihmettelen luumujoulua

Vierailija
91/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukarkit ja kuulamarmeladit *oksennus*

Vierailija
92/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaani, kaikki kirsikasta tehdyt makeat (paitsi tuoreet kirsikat, nam)

Vierailija
93/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on kuin jäätynyttä yrjöä, täytekakut ei ole kovin hyviä, irtokarkit on paskan makuisia, suklaa on tunkkaista ja limaisen makuista.

Tykkään eniten herkkuna sellaisista belgialaisista ranskiksista, ja thairuoasta.

Vierailija
94/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmäkarkit maistuvat minun suussani liian terveellisiltä - lasten karkeilta. En saa niistä mitään nautintoa. Ehkä joku kova imeskeltävä karkki menettelee, mutta pehmeät hedelmäkarkit on ihan ällöjä. Mämmi on myöskin ihan kamalaa.

Vierailija
95/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsipaani, hattara (kummatkin pelkkää sokeria) useimmat keksit (kuivia), kaikki missä on kookosta, kirsikkaa tai salmiakkia.

Vierailija
96/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vadelmamehujää on pahaa. Päärynämehujää puolestaan helteellä ihan okei.

Vierailija
97/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttereista tulee mieleen kurkkupastilli. siksi en tykkää niistä.

Vierailija
98/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa. Pidän mausta esim jäätelössä tai kakussa, mutta normaalissa koostumuksessaan ällöä.

Vihreät kuulat yms marmeladijöllit.

Vierailija
99/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustekakut

Vierailija
100/141 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mielelläni lakritsia ja salmiakkia, mutta en tykkää, jos niitä sotketaan jäätelöön. Muita inhokeja  mämmi, berliininmunkki, tavallinen sokerimunkki, marmeladikarkit, liköörikarkit, tippaleivät, liivatepohjaiset jälkiruuat- ja leivonnaiset, Runebergin torttu, kaneli- ja sokerikorput.