Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni solvaa minua päivittäin

Vierailija
26.04.2014 |

Alan olla hieman kyllästynyt siihen, kun mieheni nimittelee minua päivittäin alatyylisillä ja loukkaavilla ilmaisuilla, kuten p*skahousu, kanttura, emakko jne. Normaalistikin hän kutsuu akaksi tai ämmäksi. Alan olla hieman kyllästynyt tähän ja ko. nimittelyn myötä rakkaus ja romanttiset ajatukset ovat hiipuneet. Vaikka olisinkin "nalkuttanut", niin mielestäni pitäisi puhua puolisolle asiallisesti. Kaiken lisäksi hän on mua pahempi nalkuttaja itse. En tajua, miksi hän puhuu noin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on kaksi. Joko lähdet tai annat samalla mitalla aina takaisin. Et katso koskaan sormien läpi. Mielummin vielä törkeämillä nimillä ja aina teet selväksi että käytät hänestä näitä nimiä juuri siksi koska hän käyttää sinusta törkeitä nimiä.

Jokaisesta leikkimielisestäkin tönäisystä tönäiset aina sinäkin, potku potkusta. Sanot perään että teet koska hänkin tekee.

Hyviä miessolvaus nimiä on tuhkamuna, torakka, hiiri, rotta, kukkakeppi tai raskaanaolija, neiti, nolo jne. Jokaiseen solvaukseen vastaat että mitä sä iniset tai piipität siellä ja sitten nimitys siihen päälle.

Joko saat selkääsi ja sitten sinulla on oikeasti todellakin syytä lähteä tai mies ymmärtää lopettaa.

Vierailija
2/36 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle tulikin kunnon neuvoja! Yritä nyt vaikka pala palalta ja yksi asia kerrallaan ruveta röyhkeämmäksi. Nyt on aika maksaa potut pottuina ja silmä silmästä. Valmistaudu jo vaikka yhteen kahteen näistä esimerkeistä.

Ja lopeta toi että mies tekee niin ja sanoo näin.

Jos et nyt pane töpinäksi niin tilala aikaa terapeutille. Tuntuu kuin ihan olet samaa mieltä itsestäsi miehesi kanssa. Pane siihen nyt loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettet tiedä miksio mies tekee noin. Entä jos miettisit itsessäsi niitä piirteitä, mitkä aiheuttavat miehessäsi tuon reaktion? Mikä osuus ja syy sinussa on? EI kai kukaan täysin tyhjästä rupea toista nimittelemään. Tangoon tarvitaan kaksi.

Vierailija
4/36 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun jotenkin on projisoitunut miehesi oma heikkous ja nollana-olo, ja olet alkanut käyttäytymään sen mukaan. Miehesi saa aina hetkellisen helpotuksen kun ne kielletyt omat piirteet ovat heijastuneet sinuun ja toimit sen heijastuksen mukaan. Mutta kysy nyt ihmeessä itseltäsi: onko tämä mitään elämää? Olet saanut täällä hyviä neuvoja; joko pakkaat tai sitten rupeat rötestelemään itsekin!

Toivottavasti olet auteettinen, etkä vaan keksinyt nyt tätä koko juttua niin että täällä vaan yritetään sua auttaa ja peppailla.

Vierailija
5/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
6/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes käy sääliksi. Jos on niin tyhmä että antaa itseään kohdella noin, sen varmasti ansaitseekin. Ja antaa vielä luvan jatkaa jäämällä. Ja näyttää lapsilleenkin että on ok käyttäytyä tuolla tavalla.

Vierailija
7/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsumaan sitä tuhkamunaksi tms.

Vierailija
8/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis oon ihan siististi pukeutuva ja käyn suihkussa vähintään kerran päivässä (hän itse peseytyy pari kertaa viikossa), joten tuo "p*skahousu"-ilmaisu ei pidä paikkaansa. Ainakaan mun lapsuudenkodissani isäni ei solvannut äitiäni juuri koskaan, joten oon vähän ihmeissäni enkä oikein osaa edes puolustautua tai sanoa samalla mitalla takaisin tms. En tosin itse edes haluaisi alentua moiseen nimittelyyn, vaikka aihetta olisikin. T. Ap

Vierailija
9/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:22"]Ei edes käy sääliksi. Jos on niin tyhmä että antaa itseään kohdella noin, sen varmasti ansaitseekin. Ja antaa vielä luvan jatkaa jäämällä. Ja näyttää lapsilleenkin että on ok käyttäytyä tuolla tavalla.

[/quote]

Mitä mun pitäisi sitten sanoa tai tehdä, että hän puhuisi fiksummin? Huomautan siitä aina hänelle, mutta hän ei muuta tapojaan ainakaan normaalilla sanomisella.

Vierailija
10/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
11/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän monesti "leikkimielisesti" potkaisee mua takaapäin (joskus se sattuukin) ja hänen mielestään on normaalia "potkaista akkaa p*rseelle". Hän sanoi niin jopa kerran omien vanhempiensa kuullen ja hekään eivät oikein sanoneet mitään. Tosin hänen äitinsä hieman huomautti, mutta ihan kuin häntä ei ois lapsena oikein kasvatettu käyttäytymään ns. "normaalisti".

Vierailija
12/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:22"]Ei edes käy sääliksi. Jos on niin tyhmä että antaa itseään kohdella noin, sen varmasti ansaitseekin. Ja antaa vielä luvan jatkaa jäämällä. Ja näyttää lapsilleenkin että on ok käyttäytyä tuolla tavalla.

[/quote]

Mitä mun pitäisi sitten sanoa tai tehdä, että hän puhuisi fiksummin? Huomautan siitä aina hänelle, mutta hän ei muuta tapojaan ainakaan normaalilla sanomisella.

[/quote]

Jos ei puhuminen auta, ei ole muuta tehtävissä kuin lähteä eri teille. Kuka sut pakottaa siihen jäämään haukuttavaksi? Äläkä viitsi alkaa lässyttää mitään kuinka ihana se muuten on, tai "lasten takia".

Vierailija
13/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt lähtemistä kyllä. Ja aluksi hän käyttäytyi normaalimmin; sen vuoksi en lähtenytkään välittömästi. Nyt tosiaan oon hieman jarrutellut lähtöäni perheen vuoksi.

Vierailija
14/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvää: jätä se. Ei tuollaista tarvitse kenenkään kuunnella. Mies ei arvosta sinua, eikä tilanne varmasti mihinkään tuosta muutu. Usko jo, jätä se!

Vierailija
15/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde hyvä ihminen tuosta jo! Sehän pahoinpitelee sua. Ihan hirveältähän tuo kuulostaa :(

Vierailija
16/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:31"]

Oon miettinyt lähtemistä kyllä. Ja aluksi hän käyttäytyi normaalimmin; sen vuoksi en lähtenytkään välittömästi. Nyt tosiaan oon hieman jarrutellut lähtöäni perheen vuoksi.

[/quote]

Siis et kai tarkoita että oot tuollaisen urpon kanssa mennyt tekemään lapsiakin?!

Vierailija
17/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äää, näitä väsyneitä provoja. Ja vaikka ei oiskaan provo, niin ääää silti. Itse olet tollaisen kuspiän ottanut, oliko se eeehana renttu vai niin raikkaan suora, jämpti miäs vai onko sillä metrinen meisseli vai miljuuna euroa tilillä? Sulla on huono miesmaku, tee jotain tai kärsi ruttu kupeessa, mut älä kerjää myötätuntoa.

Vierailija
18/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että tämä on provo.

Muutenhan ap kasvattaa tyttärensä alistumaan samanlaiseen käytökseen ja poikansa matkimaan isää.

Vierailija
19/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 17:31"]Oon miettinyt lähtemistä kyllä. Ja aluksi hän käyttäytyi normaalimmin; sen vuoksi en lähtenytkään välittömästi. Nyt tosiaan oon hieman jarrutellut lähtöäni perheen vuoksi.

[/quote]

Poika oppii kuinka puhua naiselle, tyttö oppii että hänen paikka on kuunnella solvauksia. Itse näytät esimerkkiä nääs. Kotona opitut käytösmallit, entä jos lapset sisäistää ne?

Parisuhdeterapia tai lasten tulevausuuden takaamiseksi vek

Mulla kesti ikuisuus oppia normi käytösmalli ja siihen vaadittiin hyvä mies. Olisin toivonut vanhempien eroa, että pystyisin kunnioittamaan heitä. Ja että mä en olis niin heikko kun olen

Vierailija
20/36 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi