Hangossa joku sotkee kirjaston kirjoja
Korjailee "kirjoitusvirheitä" kuulakärkikynällä kirjoihin.
Mitä tuollaisten typerysten päässä oikein liikkuu, toivottavasti jää kiinni ja saa rangaistuksen.
Kommentit (6)
Kirjoissa on usein paljonkin korjattavaa. Kannattaa tehdä palvelus seuraavalle lukialle.
Ja kirjoitti vielä itse väärin "englaniksi I will" tjsp...
Ei luulisi olevan vaikea tarkastella lainaushistoriaa ja kytätä palautuksia. Jos sotkee paikan päällä niin eikö kameroista näy joka "lukee" kirjaa kynän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoissa on usein paljonkin korjattavaa. Kannattaa tehdä palvelus seuraavalle lukialle.
Ai että LUKIALLE.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sitä paitsi väärässä, koska kyseessä on esimerkkien perusteella pelkät mielipide-erot, ei virheet. Kyllä kirjailija saa käyttää sellaisia sanamuotoja kuin itse haluaa ja omaan kirjoitustyyliinsä sopii. Korjailija taas on ihme nillittäjä, saisi jäädä kiinni ja korvata kirjastolle pilaamansa kirjat.
Mun silmiin osui noissa korjauksissa jopa yksi ihan selkeä virhe (eli kirjassa oli oikein ja korjaaja korjannut väärin). Eli muoto "niin minulle kuin sinulleKIN" (en muista mitä sanoja oli käytetty, mutta tuo "niin - kuin" rakenne kuitenkin, ja siitä oli kin-pääte raksittu yli.
Hän on sitä paitsi väärässä, koska kyseessä on esimerkkien perusteella pelkät mielipide-erot, ei virheet. Kyllä kirjailija saa käyttää sellaisia sanamuotoja kuin itse haluaa ja omaan kirjoitustyyliinsä sopii. Korjailija taas on ihme nillittäjä, saisi jäädä kiinni ja korvata kirjastolle pilaamansa kirjat.