Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laittaisitteko koiran jis vauva syntys 2kk päästä?

Vierailija
26.04.2014 |

Nii että aikusta koiraa mies haluais... Niin minäki mutta arveluttaa kun laskettuaika heinäkuussa niin jaksaako sitä? Mies muka luvannu ulkona käyttää aluksi mutta mutta...miten saan sen ymmärtämään että ei vielä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi laittaminen aukesi kyllä ihan automaattisesti. Vasta teidän urputettua aloin miettiä että onko se ihan tavallista täällä sanoa noin. En tiedä sitten missä olen kuullut, Oulun seudulta olen kuitenkin.

Ja joo, en hankkisi koiraa tuossa vaiheessa, lapsen tulon jälkeen kun ei ole koskaan varmuutta siitä selviättekö edes lapsen/itsestänne huolehtimisesta, pahimmassa tapauksessa voi sattua mitä vaan. Koira voi odottaa. Ja mielellään varmaan jopa siihen että lapsikin on isompi.

Synnytyksen jälkeinen masennus, koliikki tms. eivät ole varmaankaan niin harvinaisia, että kun sitä koiraa ei nyt ole, sama pelata varman päälle. Kyllä siinä riittää miehellekin puuhaa vauvassa.

Vierailija
22/23 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa = hankkia "Pekka laittoi uuen auton."

http://www.kemi.fi/kk021498/tornedialekt.html#L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää olisi ottaa koira, sano että talouteen ei sellaista tule, ennen kun vauva arki rullaa.. 

milenkiintoisen tästä keskustelusta teki laittaa sanan käyttö, jään seuraamaan keskustelua hankkia -sanan merkityksestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan