Onko työkkäri soitellut teillle viime aikoina?
Nyt ne meinaa kouluttaa mut uudelleen, koska korona vei mun työt ja maaliskuusta lähtien työttämänä ansiosidonnaisella. Muija puhelimessa oli kovin syyttävä ja väkisin yrittää runnoa läpi jotain henkilökohtaista avustajan hommaa. Kai mä meen sitten ammatinvalinta psykologille. Mulla oli aika hyväpalkkainen työ ennen koronaa. Mä en ole kovinkaan sosiaalinen ja lievä asperger. En mä nelikymppisenä enää haluais amikseen kakaroitten kanssa.
Kommentit (5)
En lähtisi korona-aikaan mihinkään lähiopetukseen, puhumattakaan avustajan töihin! Laittavat sinut karenssiin ja joudut toimerntulotuelle mutta mitä sitten?! Se on leikattunakin saman verran melkein kuin työmarkkinatuki ja asumistuki siihen päälle. Toimeentulotukea ei voi evätä koskaan eikä mitenkään lopullisesti kokonaan. Muistakaa se.
Joo mä vähän ihmettelen, ihan kuin tämä kaikki olisi mun vika ja mun olisi pitänyt heti maaliskuussa hakeutua koulutukseen tai hakea uutta työtä eri alalta. On siinä kynnystä kerrakseen ja vielä korona aika. Se oli kyllä todella päälle käyvä puhelu työkkäristä.
Eipä ole kuulunut, vaikka soittopyynnönkin eilen jätin. Kuulemma saman vuorokauden aikana pitäisi soitto tulla. No, eipähän tässä ole kyseessä enempää kuin työhaastattelu, että soittavat sitten huomenna varttia vailla neljä, niin saa jatkaa sohvan pitämistä selässä.
Voi sinua. Tiedoksesi, että amiksissa järjestetään myös aikuisopintoja, jossa on teitä 40-50v enemmistö.
Ei ole soitellut ikinä.
- töissä vuodesta 1998 lähtien