Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsemme on osapäivähoidossa, vaikka minä, SEKÄ MIES kotona. Kysyttävää?

Vierailija
26.04.2014 |

Laitanpa tällaisen nyt ekaa kertaa elämässäni, kun varmasti monella omat mielikuvansa ja ennekaikkea ennakkoluulonsa perheestämme.

Kysykää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 15:59"]

Nro 13. Mieheni on terve ja osallistuva, jää tästä isyyslomalle piakkoin.

nro 14. Meidän lapsemme tarvitsee neurologin, puheterapeutin ja toimintaterapeutin mukaan ihan oikeasti tarhapaikan. He suostuttelivat, kun me vanhemmat emmimme. Sinä olet juuri niitä, jonka vuoksi tämä ketju. Omahyväinen, omaa napaa tuijottava, mukakaikkitietävä pälli.

[/quote]

Ei, vaan mä sanoin vaan sen mitä sä selkeesti tulit täältä hakeen. No, pääsitkö nyt sanomaan sen minkä halusit? Onko nyt parempi mieli? -14 P.S. Jos totta puhutaan niin mua ei kiinnosta pätkän vertaa kenen lapsi on tarhassa ja kenen ei. 

Vierailija
22/24 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:09"]Nro.17 Tuohon en osaa sanoa muuta, kuin että oma lapsemme on joissain asioissa mennyt eteenpäin, joissain asioissa taantunut hieman.

nro 18 Vauva vaikuttaa terveeltä.

nro 19 Ihmisiä, ja varsinkin av palstalaisia kiinnostaa aina muiden asiat ja ihmisten elämäntilanteista tehdään oletuksia, vaikkei olisi mitään ensikäden tietoa. Ja sinä olet yksi sellaisista ihmisistä.

[/quote]

'Ja sinä olet yksi sellaisista ihmisistä'

Haukut muiden ihmisten tekävän oletuksia ja sitten itse teet niin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:03"]

Onko ap:n vauva eriytyislapsi tai tarvitsee paljon erityishoitoa tai hänellä on paljon esim. lääkärikäyntejä tai muita hoitoja? Minulla tulee nyt vain tällaisia ikävimpiä vaihtoehtoja näköjään mieleen, kauhistus sentään. Toivottavasti ei mistään tällaisesta ole kyse.

Seiskalle, asuuko isoäiti teillä, koska ei enää pärjää omillaan?

[/quote]

Seiska vastaa: ei asu isoäiti meillä, koska ei pärjää omillaan. Pärjäisi ihan hienosti yksinkin. On työelämässäkin vielä mukana.

Vierailija
24/24 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette molemmat työttöminä ja lapsi osaaikaisesti hoidossa,jotta tarhapaikka säilyy ettehän voi olla työelämän käytettävissä esim päivän varoitus ajalla kuten työelämä nykyään vaatii,jos hoitaisitte lasta kotona.