Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyntimies Jethro katsottavissa netissä nyt

Vierailija
26.04.2014 |

Krapulaviihdettä! Myyntimies Jethro jaksot katsottavissa ilmaiseksi nettiselaimella (iPad toimii suoraan myös ilman appsin asentamista).

http://tv5.fi/nettitv?serie=Myyntimies+Jethro

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poikki!" Ensimmäinen asia mitä tuo muija suustaan päästi ja alkoi päällepäsmäri-asenteella aukomaan päätään. Hyvä, että akka tuli ikuistettua kameroille. Hirveä luonnevikainen muija. Voisi tuo reilusti parantaa kommunikaatio kykyään ja itsensä ilmaisemisen jaloa taitoa.

Vierailija
2/9 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleen tuli uusintana kyseinen jakso, jossa kauhea raskaanaoleva nainen oli... :D mahtaa hävettää käytöksensä, kun itseään katsoo!! käyttäytyi todella törkeästi omaa miestään kohtaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin tuota Jetroa viiskymppiseksi. Ällö äijä!

Vierailija
4/9 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaameaa käytöstä tuolta muijalta, en ollut korviani uskoa :O

Vierailija
5/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli sangen ärsyttävä muija, vatsa pystyssä, Myyntimies Jethrossa viimeks. osio jossa esiteltiin Turun Port Arthurissa olevaa kiinteietökokonaisuutta. Mies parka ei osannut tämän amatsonin mukaan kertoa mitään oikein. Tyypillinen turkulainen ihminen, siitä karmeimmasta päästä oleva. Se muija siis. Ja huumorintajuttomaltakin vaikutti.Oikea bitch! Mikä lie akka. katsoiko joku tuon osion? Olenko ainoa joka reagoi näin tuohon immeiseen. Oli jopa Rostedtkin hämillään. Ja voi sitä miesreppanaa kun on sotkeutunut moiseen muijaan loppuiäkseen, meinaan vaan kun lapsikin tulossa. Aikasmoiseen loukkuun juuttunut. Mä en ainakaan suostuis moiseksi tallukaksi tuona miehenä, jos se muija vetää samaa roolia kotonakin. Että ole sinä hiljaa ja anna kun mä hoidan puhumiset! Itse elin yli 10 v.moisessa liitossa tyrannisoivan ja narsistisen ukon kanssa. Onnex pääsin eroon siitä. Toipuminen siitä vähättelevästä ja luulot pois meiningistä on vienyt yhtä kauan kuin itse liittokin. Kamala paikka jota en toivo edes pahimmalle vihamiehellenikään, tai naiselle.

Vierailija
6/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sekavaa höpinää, ei oikein jaksa seurata.

Vierailija
7/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 10:01"]

Kylläpä oli sangen ärsyttävä muija, vatsa pystyssä, Myyntimies Jethrossa viimeks. osio jossa esiteltiin Turun Port Arthurissa olevaa kiinteietökokonaisuutta. Mies parka ei osannut tämän amatsonin mukaan kertoa mitään oikein. Tyypillinen turkulainen ihminen, siitä karmeimmasta päästä oleva. Se muija siis. Ja huumorintajuttomaltakin vaikutti.Oikea bitch! Mikä lie akka. katsoiko joku tuon osion? Olenko ainoa joka reagoi näin tuohon immeiseen. Oli jopa Rostedtkin hämillään. Ja voi sitä miesreppanaa kun on sotkeutunut moiseen muijaan loppuiäkseen, meinaan vaan kun lapsikin tulossa. Aikasmoiseen loukkuun juuttunut. Mä en ainakaan suostuis moiseksi tallukaksi tuona miehenä, jos se muija vetää samaa roolia kotonakin. Että ole sinä hiljaa ja anna kun mä hoidan puhumiset! Itse elin yli 10 v.moisessa liitossa tyrannisoivan ja narsistisen ukon kanssa. Onnex pääsin eroon siitä. Toipuminen siitä vähättelevästä ja luulot pois meiningistä on vienyt yhtä kauan kuin itse liittokin. Kamala paikka jota en toivo edes pahimmalle vihamiehellenikään, tai naiselle.

[/quote]

Nyt puhutasiaa! "Tyypillinen turkulainen ihminen" sinäpä sen sanoit!!!

Turku-ketjussa sanoin Turun olevan ihana kaupunki, jos vaan sais nää ylimieliset MINÄMINÄ-ihmiset pois,niin johan perusturkulainen vastasi, että "niin metsä vastaa" jne...täysin tietämättä, millainen olen, ja miten käyttäydyn. Eli on niinkus omaa syytäni, jos joku mulkku tulee päätään aukomaan, kuten täällä on tapana esim. työpaikalla.

Turkulaiset on itsekeskeisiä piilovittuilijoita, mutta näköjään ajat muuttuu täälläkin, ja räävitään jo päin naamaa yhtä sujuvasti. Ja kutsuvat itseään sivistyneiksi, anna mun kaikki kestää... 

Vierailija
8/9 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitanpa tähän vielä yhden mainion esimerkin perusturkulaisuudesta (Pt):

Töissä kerran eräs Pt valitti, kuinka hän ei halua jotain hommaa tehdä, johon ihan varmasti ystävällisesti tarjouduin tekemään homman hänen puolestaan, koska mä taas tykkään kyseisestä työstä. Tämä "sivistynyt pt" vastasi, katsoen tietenkin muita ympärillä olevia, silmiään pyöritellen, kuten täällä nimenomaan on tapana: "No niin, tässä olis nyt sulle sitä tekemistä, kun sä niin itseäsi MAINOSTIT. Haloo? Ja ihan turha sanoa, että jotain huumoria olis! Että näin!

Ja voin tukkia koko palstan, näitä on lisää vuosien ajalta.  -4-

Vierailija
9/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä jakso tämä oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä