Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En joudu koskaan sheivaamaan säärikarvoja

Vierailija
26.04.2014 |

Kun sellaisia ei ole. Kesäksi poistan Veetillä nilkan etuosasta muutaman yksittäisen haivenen. Onko teillä muilla kauheastikin säärikarvoja?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa esittää, ettet ole huomisaamuna kiinnostunut säärien hivelystä, mikäli se yleensä on juuri se juttu, josta nautit eniten.

Vierailija
22/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on piiiiitkät paksut ja mustat karvat säärissä koko mitalta ja reisissä muuten myös - etureisissä ei niin pahat (vaikka aika äklöt nekin) mutta takareisissä kyllä. Kasvuvauhtikin on sellainen, että jos aamulla sheivaa niin illalla on sänki :)

Ihan pyllystä tämä! (Ja pyllyssä niitä on muuten myös hyi yök) Joskus kun rahaa on enemmän niin voisin kyllä sijoittaa johonkin pysyvämpään karvanpoistomenetelmään. Minulla on nimittäin kaiken lisäksi vielä sen verran herkkä iho että se ei todellakaan nauti päivittäisestä sheivailusta ja siksi joskus annankin karvojen olla rauhassa jopa viikon. Näky sen jälkeen on karmaiseva, mutta olen tällä hetkellä sinkku :) Kohta tuo kesä tosin taas tulloo että pitää varmaan ruveta sheivailemaan enemmän tai ostaa pitkiä hameita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säärikarvoja mutta ei ole ripsiä taikka kulmakarvojakaan. Pakko piirtää ittelleni kulmakarvat joka aamu, että en näytä syöpäpotilaalta/ albiinolta.

Mielummin kerran kuussa vahaisin sääret ku joka aamu piirtäisin naturellit kulmat ja tökkisin ripsaria silmiin

Vierailija
24/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva minullakaan karvat, ei käsiin eikä jalkoihin. Kainaloon tuli, mutta kun epiloin niitä muutaman vuoden lakkasivat kasvamasta.

En edes ajatellut asiaa kunnes poikaystäväni kertoi, miten hirveitä on piikkiset naiset, jotka ajelevat karvojaan.

Vierailija
25/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan, ehkä siitä saa kivaa lisäväriä kammarin puolle, kun ei ukkokaan heti hoksaa kenen viereen nukahti. Oliko se Sami eikä Satu...

Vierailija
26/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös karvattomat jalat, tai siis sheivaan ne ehkä joka toinen kuukausi, mutta koskaan ei tule sellaista kovaa sänkeä. Pimppikarvat myös melkein olemattomat, mutta ei kuitenkaan posliini, ja kainalokarvat ei kasva ollenkaan. Ja tosiaan vastapainoksi mulla on ihan vaaleat ja harvat kulmakarvat joita joudun värjäämään, ripset ovat tummat ja pitkät ja hiukset todella tuuheat, mutta kasvavat max rintoihin saakka, ja silloinkin ovat ihan ohuet latvoista. Silti olen mielummin karvaton vaikka useasti ihailen naisten pitkiä hiuksia!