Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En joudu koskaan sheivaamaan säärikarvoja

Vierailija
26.04.2014 |

Kun sellaisia ei ole. Kesäksi poistan Veetillä nilkan etuosasta muutaman yksittäisen haivenen. Onko teillä muilla kauheastikin säärikarvoja?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle, meillä muilla niitä on tosiaan kauheastikin.

Vierailija
2/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Sheivaan kerran kesään sääreni :D

Toisaalta ripseni ja kulmakarvani ovat myös onnettomia haituvia, ja niitä joudun värjäilemään jatkuvasti..

Vierailija
4/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiiiin kateellinen tuosta.

Mulla on kaveri, jolla on pitkät suorat sääret ja hänellä ei kasva säärikarvoja lainkaan.

Omat sääreni ovat vitivalkoiset, vääntyneet ja kasvavat mustaa karvaa.

Tasan ei mee nallekarkit!

Vierailija
5/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :) Mulla nämä sileät sääret menevät ihan hukkaan, kun ovat sitten muuten lyhyet, paksut ja käyrät! Voisin ottaa jonkun sorjasäärisen tankeat karvat, koska eivät enää pahentaisi tätä konkurssia sen kummemmin. Joku saisi sitten sievät ja täydelliset jalat. ap

Vierailija
6/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ihana! Mutta jos todella saisit nää tankeat karvat, huomaisit mitä tuli tehtyä ja haluaisit perua kaupat, siinäkin tapauksessa, että saisit kaupanpäällisiksi aurinkoisen luonteeni, säkenöivän älyni ja mittavan luovuuteni!

Vierailija
7/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, oisko noin? Mä luulen, että voisin kuitenkin kokeilla määräajaksi Vaikka nyt täksi kesäksi, niin saisit yhdestä kesästä ainakin nauttia ilman turkkia ja tikkua. Voisin puolestani hyödyntää luovuuttasi oikein urakalla!

Vierailija
8/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan että otat kesäkuun! Muista istua auringossa paljon, koska ruskeissa koivissa se kamala puolen vuorokauden päästä ilmestyvä sänki ei näy niin paljon.

t.7

Vierailija
9/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu! Aurinko sopii mulle kuin nakutettu. Voin istua siellä kaiken päivänvalon ajan ja nauttia vaan. Saat sitten takaisin tasaisesti ruskettuneet jalat. Voin laittaa polviin vieä vähnä vahvempaa aurinkorasvaa, että eivät rusketu norsunnahaksi. Olen ihan ekspertti tässä erilaisten aurinkorasvojen täsmäkäytössä.

Jos viitsit, niin  jumppaa mun reisilihakset kuntoon. Olen ollut todella laiska koko talven ja voimaa saisi olla lisää. Jos vaikka kävelisit 8km lenkkejä ja muutamia juoksuaskelia siinä vaiheessa, kun palautat koipeni. Saa käydä myös kuntosalilla. ap

Vierailija
10/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen jo ovelana tyrkyttämässä koko jalkoja, vaikka haluat kyllä oikeasti vain ihon. En mä ole niin kauhea edes palstamammalle, kyllä voin pitää itse käykkäräni. Pahus kun niitä ei saanut valita itse hyllystä, kun minua tehtiin. Isällä ja äidillä oli jotenkin kauhean maatuskamainen ja tanakka maku. ap

Vierailija
11/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole karvan karvaa, en ole koskaan sheivannut. Ei myöskään kainaloissa. Ripset ja kulmat myös hyvin vaaleat, värjään, mutta nyppiä ei useasti tarvi.

Vierailija
12/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se karva on ihan lanugoa, lähtee melkein pyyhkeeseen kuivatessa. Valitettavasti on vastaavasti myös hiuksetkin ohuet vauvanhiukset.

Vierailija
13/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaleahiuksinen mutta jostain syystä osa säärikarvoistani on hienoja vaaleita ja osa paksuja mustia.

Vierailija
14/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 15:25"]

Heh, olen jo ovelana tyrkyttämässä koko jalkoja, vaikka haluat kyllä oikeasti vain ihon. En mä ole niin kauhea edes palstamammalle, kyllä voin pitää itse käykkäräni. Pahus kun niitä ei saanut valita itse hyllystä, kun minua tehtiin. Isällä ja äidillä oli jotenkin kauhean maatuskamainen ja tanakka maku. ap

[/quote]

Voin ottaa kyllä jalat, olen näes menossa vaellukselle kesäkuussa juurikin.

Vierailija
15/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaaleahiuksinen ja käsien karvat ovat huomaamattoman vaaleita ja niitä on kohtaöaisen vähän, mutta jalat ovat jostain syystä eriparia, kasvavat mustaa pitkää karvaa :/. Ajelen, mutta en kyllä kauheasti näyttelekään jalkojani, ajaLen miestä ja itseäni varten.

Vierailija
16/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos! Nämä ovat hyvät vaellusjalat, oikein vankat ja yltävät maahan asti. Rasvaa vähän kantapäitä ja nosta iltaisin koholle, niin kestävät paremmin. Pestä saa joka päivä, jalkahiestäkään ei ole riesaa. Ihanaa jos saan vaihdossa sellaiset sääret, että voin käyttää lyhyttä hametta, shortseja tai farkkuja Voin sen verran niitä sheivailla ihan siitä ilosta. Eikä tarvitsisi niistä farkuista lyhentää lahkeitakaan!

ap

Vierailija
17/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy karvoja munkaan jaloista. Kaverit hämmentyi kun rannalla tuli yks kesä puheeksi sheivauksen epäkäytännöllisyys ja kun jouduin sanomaan, että en oo ikinä sääri- tai käsikarvoja sheivannut. Luulivat, että mä olin poistanut aivan vasta karvat, kun jalat oli niin sileät. :D Muutenkin mulla kasvaa karvaa tosi vähän muualla, kuin päässä ja ne jotka kasvaa on ihan vaaleita ja huomaamattomia. Hiuksia siitä edestä onkin sit vähintään tarpeeksi.

Vierailija
18/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:14"]

Voi kiitos! Nämä ovat hyvät vaellusjalat, oikein vankat ja yltävät maahan asti. Rasvaa vähän kantapäitä ja nosta iltaisin koholle, niin kestävät paremmin. Pestä saa joka päivä, jalkahiestäkään ei ole riesaa. Ihanaa jos saan vaihdossa sellaiset sääret, että voin käyttää lyhyttä hametta, shortseja tai farkkuja Voin sen verran niitä sheivailla ihan siitä ilosta. Eikä tarvitsisi niistä farkuista lyhentää lahkeitakaan!

ap

[/quote]

Asia on sitten pihvi. Itse olen sen verran pitkä muutenkin, että eipä haittaa jos vaellusjalkasi ovatkin vähän lyhyenpuoleiset. Tästä saat kuitenkin vielä omenamehua (äidin tekemää) ja köynnöshortensian taimen, koska pelkään edelleen, että sikasäkkikauppasi yllättää sinut ikävästi. Tuo ilmaisu "sen verran sheivaileminen" on nimittäin aika kaukana todellisuudesta. Suosittelen jonkinlaisten oksasaksien hankkimista.

Vierailija
19/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole koskaan tarvinnut ajaa säärikarvojani, koska sellaisia ei ole kuin pari vaaleaa haituvaa.

Vierailija
20/26 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:14"]

ap

[/quote]

Asia on sitten pihvi. Itse olen sen verran pitkä muutenkin, että eipä haittaa jos vaellusjalkasi ovatkin vähän lyhyenpuoleiset. Tästä saat kuitenkin vielä omenamehua (äidin tekemää) ja köynnöshortensian taimen, koska pelkään edelleen, että sikasäkkikauppasi yllättää sinut ikävästi. Tuo ilmaisu "sen verran sheivaileminen" on nimittäin aika kaukana todellisuudesta. Suosittelen jonkinlaisten oksasaksien hankkimista.

[/quote]

Olen täydellisesti höplästä vedetty :D Ilotsen kukkataimesta ja hyvästä mehusta ja odotan ensimmäistä hamekeliä innoissani! ap

p.s. Tuota... Kuinka nopeasti ne karvat kasvavat, jos iho on nyt sileä? Yllätänkö miehen siis huomisaamuna jo peiton alta pilkottavilla rustiikkisilla säärilläni, vai onko kyse ihan tunnista? Ehdinkö käydä kaupassa paljasjaloin?