Kuinka lihota
Otsikon mukaisesti kysyn kuinka lihota, ei laihduttaa, pudottaa painoa, kiinteyttää eikä mitään muutakaan mikä karistaa ne viimeisetkin grammat kehostasi.
Läskiä pitäisi saada tarttumaan ja nopeasti. No niin viimeistään nyt joku haluaisi esittää vastaväitteen, kuinka... blaa blaa, ei emme mene siihen, siihen löytyy kyllä joku muu kanava ja joo "lihäs päinää enemmä ko läski" ja jokainen tervettä maalaisjärkeä omaava persoona osaa myös käyttää sitä.
No mutta esimerkkejä tarvitsisi esittää.
Kommentit (34)
Syö paljon hiilareita. Leipä on helppoa, siihen leikkeleitä ja juustoa reilusti päälle. Pasta on toinen hyvä, mieluusti vielä kerman kanssa. Osta paljon naposteltavaa, mitä kahmit vähän väliä. Älä jätä aterioita välistä. Illallakin voi syödä lämpimän ruuan, jos se ei häiritse nukkumista. Jos terveellisyydellä ei ole mitään merkitystä, niin tottakai kaikki roskaruoka kuten sipsit, karkit, hampurilaiset, ranskalaiset jne lihottaa.
Syö paljon, tosi paljon, itse olen saanut lihotettua itseni 63 -> 65kg. On muuten saanut syödä.
Suklaakonvehdit ja -patukat säännöllisiksi välipaloiksi. Ota aina jälkiruoaksi viineri tai vastaava leivonnainen. Ruoaksi tosiaan jotain juustoista pastaa ja paljon leipää juustolla. Älä unohda rasvaisia punaisia lihoja. Puputa vähän pitkin päivää ja santsaa joka aterialla, oli nälkä tai ei. Jos ei näillä saa läskikerrosta niin on jo kumma.
Kokeile seuraavaa ihmedieettiä:
Syöt mitä haluat ja niin paljon kuin haluat. Ihme on jos ei paino nouse.
Vierailija kirjoitti:
Syö paljon hiilareita. Leipä on helppoa, siihen leikkeleitä ja juustoa reilusti päälle. Pasta on toinen hyvä, mieluusti vielä kerman kanssa. Osta paljon naposteltavaa, mitä kahmit vähän väliä. Älä jätä aterioita välistä. Illallakin voi syödä lämpimän ruuan, jos se ei häiritse nukkumista. Jos terveellisyydellä ei ole mitään merkitystä, niin tottakai kaikki roskaruoka kuten sipsit, karkit, hampurilaiset, ranskalaiset jne lihottaa.
Minä en liho noilla syömisillä.
Mutta kuinka lihoa "terveellisesti"? Jos painoa tarvitsee lisää, mutta ei halua syödä sokeria vaikka verensokerin epätasapainon vuoksi, niin mitä sitten?
Keksin ainoastaan, että öljyä kannattaa laittaa ruokiin lisäksi.
Syö suklaapähkinöitä. Sellaisia missä on paljon sokeria.
Saat verensokerin koholle, ja paljon rasvaa. Maksimaalinen painonnousu taattu.
Muitakin vaihtoehtoja on, eli jos syöt paljon leipää voin kanssa, esim. juustovoileipiä, sekin auttaa. Rasvaiset kastikkeet makaronin kanssa, ja painonnousua on vaikea estää.
Eli hiilihydraatit yhdistettynä rasvaan on se ratkaisu.
Lue tämän palstan laihdutus ketjuja. Lähes kaikki turpoaa vain entisestään niillä ohjeilla.
Hommaat miehen joka ei huoimoi, tuo lihottaa tän palstan mammoja aina.
Naimisiinmeno kuulemma lihottaa äkkiä.
Tee korkeakalorisia smoothieta. Laita sekaan jäätelöä, kuohukermaa, banaania, puurohiutaleita, marjoja ym. niin, että jokaiselle smoothielle tulee runsaasti proteiinia, hiilihydraatteja ja rasvaa. Lisäksi syö normaaliruokaa isommilla annoksilla. Painon pitäisi alkaa nousta.
Olen kamppaillut vuosia saman ongelman kanssa. Jos en keskity koko ajan siihen, mitä syön, paino alkaa laskea. Yksi hyvä keino on syödä aterioiden yhteydessä pähkinöitä tai manteleita. Ne on terveellisiä ja niissä on paljon energiaa. Itse olen syönyt niitä rusinoiden kanssa. Voit ottaa myös öljyä ruokalusikallisia.
Suurin osa ihmisistä ei ymmärrä, että laihuus voi olla jollekin todellinen ongelma
Moni lääkepilleri lihottaa , kysy lekurilta muutama semmoinen, ei tartte syyä yhtään mitään ruokaa edes.
Helpoin keino lihoa on palstan mukaan se että syö liian vähän ja menee säästöliekille ja alkaa lihomaan.
Eli pari viikkoa ilman ruokaa ja tulee kiloja heti.
Voin laittaa sulle mun ruokapäiväkirjan? Siinä on päivästä riippuen 1200-5500 kcal.
T. Ikuinen laihduttaja 100kg
Kasvata annoskokoja. Jos se vatsalaukku näin venyisi ja saisit syötyä enemmän. Oon aina ollut hoikka, vaikka syön milloin mitäkin. Mutta ne annoskoot ei ole isoja. Liikuntaa ei kannata pois jättää, mutta jotain sellaista mikä ei kuluttaisi niin paljoa.
Syö enemmän ja energiapitoista ruokaa. Esim. pähkinöistä saa pienellä napostelulla paljon kaloreita kasaan, ja vaikka niissä on paljon rasvaa, se on hyvälaatuista eikä tuki verisuonia. Rasvaa kannattaa muutenkin lisätä suunnilleen kaikkeen mitä syö.
Tulit oikealle palstalle.