Lue keskustelun säännöt.
Ryyppäsin koko yö ja vieläkin oon kännissä. Kysy jotain!
26.04.2014 |
Niin alotin eilen illalla juomisen ja vieläkin tunnun olevani ihann töötti. Saataa tulla kirjotusvirheitä ku oon ihan ou jeah!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:08"]
Olen miesystävälläni kylässä. Hänellä on todella kylmä kylpyhuone. Haluaisin mennä suihkuun ja ajella säärikarvani, mutta tuon kylmyyden takia olen aina suihkussa kananlihalla. Eli vaihtoehtoinani on A) olla sänkinen (ei kivaa suht uudessa suhteessa) tai B) ajella säärikarvat kananlihasta huolimatta, jolloin tulos on sekä verinen että muutenkin huono. Mitä minun kannattaisi tehdä?
PS: Ryyppääminen ei ikävä kyllä ole juuri nyt mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan. :)
[/quote]
Täällä toinen vilukissa, joka siksi luistelee sheivausvelvollisuuksista. :) Jos ihan tosissasi kysyit, niin pukeudu lämpimästi ja mukavasti, kääri lahkeet ylös, pese, sheivaa ja rasvaa sääret. Sitten odottelet, että iho on vähän rauhoittunut ja kosteusrasva imeytynyt. Ja sitten vasta menet suihkuun. Kainalot ja bikiniraja vaikeampi kyllä toteuttaa näin.
:)
[/quote]
Joo, oli todellinen tilanne. :D Päädyin siihen kananlihaiseen sheivaukseen, tulos on juuri niin karu kun odotinkin. Ensi kerralla koitan tuota vinkkiäsi, kiitos! Oma kylppärini on pieni ja lämpenee/höyrystyy nopeasti, joten tämä ongelma tullut nyt uuden suhteen myötä akuutiksi. :)