Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppäsin koko yö ja vieläkin oon kännissä. Kysy jotain!

Vierailija
26.04.2014 |

Niin alotin eilen illalla juomisen ja vieläkin tunnun olevani ihann töötti. Saataa tulla kirjotusvirheitä ku oon ihan ou jeah!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla olisi kuningasboa, minkä antaisit sille nimeksi?

Vierailija
2/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulit kertomaan sen tälle palstalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittiko kun Slaikka Gustafsson ei voittanut Putousta? Sori myös omat mahdolliset näppäily virheeni.

Vierailija
4/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi mennä nukkumaan?

Vierailija
5/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suosikkipizzasi?

Vierailija
6/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko ostaa vappuna foliopallon itsellesi?

Vierailija
7/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mielestäsi homeista juustoa syödä, jos homeisen kohdan leikkaa pois?

Vierailija
8/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla hyvää pizzapohjareseptiä?

Vierailija
9/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä ruokaostoksille, mitä kaikkea ostan?

Vierailija
10/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin itseni motivoitua lukemaan tenttiin?

Vierailija
11/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko juoda tänään lisää?

Vierailija
12/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningasboan nimeksi antaisin Hirmu.

Tulin kertomaan tämän tälle palstalle huvin vuoksi.

Ei harmittanut. Slaikka oli ihan perseestä.

Oon nukkunu yöllä jonki aikaa ja heräsin sitten ylös. On kiva olla hiprakassa.

Suosikkpizza on sellanen johon tulleepi tonnikalaa, kinkkua, aurajuustoa. Tai sellanen johon tulleepi kebabbia ja aurajuustoa. JA TÄYTTEITÄ RUNSAASTI !!!

En osta foliopalloa. Mitä sillä tekee? Munkkeja tekis mieli paistaa mutta ei oo valurautapannua.

Saa syödä, oon minä ainakin syöny ja homeista leipääkin. Parempihan se ois heittää roskiin mutta miksi rahan arvosta tavaraa pitäs nakata menemään.

Pizzapohja. Vettä, hiivaa, öljyä, vehnäjauhoja, suolaa. Googleta jos tarkemmat ohjeet haluat. Tai laita jatkokysymys mulle. Vastaan.

Ruokaostoksille. No osta mahdollisimman halpaa. Tai jos et halua terveellisyydestä tinkiä niin osta kaikkea terveellstä. Osta perusaineita ainakin kuten perunaa, maitoa, leipää, margariiiä, leikkelettä, juustoa. Niin ja jotaki sen peruan kans vaikka jauhelihaa tee vaikka jauhelihakastike.

Ap

Vierailija
13/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsi motivoida itseään. Ala säkin ryypäämään.

Joo meinaan juoda, eka pittääpi päästä alakoon.

Ap

Vierailija
14/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesystävälläni kylässä. Hänellä on todella kylmä kylpyhuone. Haluaisin mennä suihkuun ja ajella säärikarvani, mutta tuon kylmyyden takia olen aina suihkussa kananlihalla. Eli vaihtoehtoinani on A) olla sänkinen (ei kivaa suht uudessa suhteessa) tai B) ajella säärikarvat kananlihasta huolimatta, jolloin tulos on sekä verinen että muutenkin huono. Mitä minun kannattaisi tehdä?

PS: Ryyppääminen ei ikävä kyllä ole juuri nyt mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan. :)

Vierailija
15/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen? Miksi juot? Millainen olet kännissä?

Vierailija
16/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuumaan suihkuun, kait siellä sen verran tarkenee. Eikö siellä ole edes lattialämmitystä? Kerro miehellesi että siellä on kylmä?

Olen nainen. Juon koska se on kivaa. Kännissä olen puhelias ja iloinen, joskus suutun.

Nukuin muutes äsken vähän. Kohta en oo enään päissään. Paitsi kohta oo, kun köyn alkossa.

Ap

Vierailija
17/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:08"]

Olen miesystävälläni kylässä. Hänellä on todella kylmä kylpyhuone. Haluaisin mennä suihkuun ja ajella säärikarvani, mutta tuon kylmyyden takia olen aina suihkussa kananlihalla. Eli vaihtoehtoinani on A) olla sänkinen (ei kivaa suht uudessa suhteessa) tai B) ajella säärikarvat kananlihasta huolimatta, jolloin tulos on sekä verinen että muutenkin huono. Mitä minun kannattaisi tehdä?

PS: Ryyppääminen ei ikävä kyllä ole juuri nyt mahdollinen ratkaisu tähän ongelmaan. :)

[/quote]

Täällä toinen vilukissa, joka siksi luistelee sheivausvelvollisuuksista. :) Jos ihan tosissasi kysyit, niin pukeudu lämpimästi ja mukavasti, kääri lahkeet ylös, pese, sheivaa ja rasvaa sääret. Sitten odottelet, että iho on vähän rauhoittunut ja kosteusrasva imeytynyt. Ja sitten vasta menet suihkuun. Kainalot ja bikiniraja vaikeampi kyllä toteuttaa näin.

:)

Vierailija
18/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten estät kammottavan krapulan huomenissa?

Vierailija
19/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat käydä Alkossa eilisen juoneena ja valvoneena?

Vierailija
20/21 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko nyt siltä, että elämä kokonaan ilman alkoholia olisi sittenkin parempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi