ELÄKEPUTKI 57-vuotiaille takaisin!!!
Kommentit (14)
Ei kaivata mitään virallista putkea lorvijoille. Mun eläkeikä on pitänyt nostaa jotain 68 v jotta voidaan maksaa eläkkeitä ahneille ja palkasta menee iso siivu jotta voidaan maksaa muiden oleilua. HV
Minusta eläkeputken poisto on ihan OK, jos hallitus takaa työpaikan kaikille 59-68-vuotiaille.
Mulle on sama, mitä teen. Ikävä, jos opettajankoulutus menee harakoille enkä saa sitä työtä tehdä eläkeikään asti. Mutta mikä vaan työ käy, kunhan siitä saa saman palkan kuin opettajana. Eli ei ole liksakaan päätä huimaava.
Poistaisivat ensin noita turhia rajoituksia niin, että luokanopettaja voisi esim toimia 3-5-vuotiaiden vakaopena jollain lyhyemmällä kuin 2 vuoden lisäkoulutuksella.
Mä olen 55-v ja kauhistuttaa, että enää kymmenen vuotta eläkeikään. Tekisin mielelläni pidempäänkin töitä.
Kaikki voi jäädä eläkkeelle ihan milloin haluaa JOS vain keksitte jostain maksajan sille lystille.
Voitaisiin tietysti kerätä kaikilta isompaa eläkemaksua, voipi vaam olla että itku alkaa tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 55-v ja kauhistuttaa, että enää kymmenen vuotta eläkeikään. Tekisin mielelläni pidempäänkin töitä.
Mistä pistetään väkisin eläkkeelle 65-vuotiaana?
Kyllä Ne Hallitus Naikkoset taas paskaa tekivät no VALTIO SÄÄSTÄÄ ja ihmisiä kuolee sitä tämä HALLITUS on tekemässä täys paska HALLITUS eipä istu enää toista kautta tekivät oman HAUTANSA !!!!!!!!!
Joutuupahan lorvijat etsimään töitä, loppuu putkessa lorvailu. Töissähän me muutkin käymme yli kuusikymppisiksi.
Sairaille on tietenkin omat eläkkeensä, mutta nämä putkessä loisijat eivät ole sairaita, tai muutoinkaan työkyvyttömiä!!
Terv. 60-vuotias, kolmivuorotyötä tekevä. Vielä n. 6v työelämää, ja hyvä että sama näille putkijoille!!
Työmyyrä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pistetään väkisin eläkkeelle 65-vuotiaana?
Minusta saa olla töissä 70-vuotiaaksi. Ainakin eläkelaskuri näytti minulle näin.
Vierailija kirjoitti:
Kauhistu sinä vaan koska et tiedä missä kunnossa olet 10 v. päästä.Älä vaivaa päätäsi sillä toivottavasti pystyt tekemään töitä varsinkin yli 80 edestakasin kotoasi.Kuntoaan ei moni tiedä etukäteen vai tiedätkö sinä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta eläkeputken poisto on ihan OK, jos hallitus takaa työpaikan kaikille 59-68-vuotiaille.
Mulle on sama, mitä teen. Ikävä, jos opettajankoulutus menee harakoille enkä saa sitä työtä tehdä eläkeikään asti. Mutta mikä vaan työ käy, kunhan siitä saa saman palkan kuin opettajana. Eli ei ole liksakaan päätä huimaava.
Poistaisivat ensin noita turhia rajoituksia niin, että luokanopettaja voisi esim toimia 3-5-vuotiaiden vakaopena jollain lyhyemmällä kuin 2 vuoden lisäkoulutuksella.
Kaksi eri alaa. Ei kait se toisinpäinkään onnistu alle kahden vuoden.
Miksi sitten jotkut joutuu painamaan 65- vuotiaaksi töissä? Siksikö, että hänen maksamistaan veroista saadaan sinulle eläkettä?