Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jippii!! sossu lupa mulle töölöön asuntolasta paikan!

Vierailija
26.04.2014 |

Vihdoikin päsen itä-helsingistä veke. Olen asunut koko elämäni meltsis ja myllykäs, mutta menetin kämpän maksamattomien vuokrien takia ja jouduin asunnottomaksi. Olen ollut asunnoton Lokakuusta lähtien ja lojunnut rappukäytävissä, puduissa ja muualla missä lämmin. Nyt saan huoneen Töölöstä!!! Olen onnellinen kun pääsen juuri sinne alueelle johon olen aina halunnut. Onko kukaan asunut ruusulankadulla, ja minkälaisia kokemuksia? Ajatelin heti ekaks mennä keilaamaan! Mulla niin hyvä fiilis että ei oo ikinä ollut. Tekee mieli huutaa OLEE!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Hyvä, että unelmat toteutuu.

Asuin Hietaniemenkadulla nuorena. Se oli tosi hyvä nuorelle bailaajalle. Mutta vähän levoton öisin. Tykkään Töölöstä, siinä on karismaa.

Vierailija
2/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, toivottavasti saat elämän kuntoon.

Suomi on ihmeellinen maa, asunnoton surffaa netissä. Onneksi tässäkin ollaan tasa-arvoisia ja pääsy nettiin on siis lähes kaikilla. Helpottaa elämää, kun pystyy edes jotenkin viihdyttämään itseään. Tuo kadulla eläminen ei oo helppoa.

Hyvä, että pääset asuntolaan, ja mhtava kun selvisit talvesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Töölöössä voi sitten syödä ananaata eikä enään tarvitse kärvistellä.

Vierailija
4/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu maksaa ainakin mun netin ja 30€ saakka puhelin laskua, ylimenevät joudun itse maksaa.

Vierailija
5/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:10"]Sossu maksaa ainakin mun netin ja 30€ saakka puhelin laskua, ylimenevät joudun itse maksaa.

[/quote]

Ikinä en ole tällaisesta kuullut

ex-sossun elätti

Vierailija
6/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon pääsee asunnotonkin, mikä on hieno juttu.

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 07:51"]

Hyvä, toivottavasti saat elämän kuntoon.

Suomi on ihmeellinen maa, asunnoton surffaa netissä. Onneksi tässäkin ollaan tasa-arvoisia ja pääsy nettiin on siis lähes kaikilla. Helpottaa elämää, kun pystyy edes jotenkin viihdyttämään itseään. Tuo kadulla eläminen ei oo helppoa.

Hyvä, että pääset asuntolaan, ja mhtava kun selvisit talvesta.

[/quote]

Vierailija
7/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok mutta sehän on asuntola. En ikinä menisi sinne. 

Vierailija
8/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole asuntola, vaan asumisyksikkö. Siellä on kaikilla oma yksiö. Kyseessä on tuettu asuminen, joten henkilökunnan tuki on käytettävissä 24/7. Sinne asutetaan henkilöitä, joiden katsotaan olevan tuetun asumisen tarpeessa.

Vierailija
9/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Nyt vaan elämä kuntoon muutenkin!

Vierailija
10/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:18"]Muuten ok mutta sehän on asuntola. En ikinä menisi sinne. 

[/quote]

Enemmin kadulla kuin asuntolassa?

Vierailija
11/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolassa narkkarien keskellä tapettavana ja raiskattavana, joo kuulostaa katuun verrattun paljon paremmalta.

Vierailija
12/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan narkkari-asuntolaan sekoilemaan muiden luusereiden kanssa.

Vierailija
13/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka, ei kytätä liikaa eikä moralisoida, vaikka välillä vähän aineita verääkin!

Vierailija
14/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on hätänä? Miksi sä tarvitset asumiseen apua? Miksi et maksa vuokriasi? Miksi et käy TÖISSÄ? Miksi elät sossun rahoilla?

Hyvää muuttoa ja keilaamista! Mutta yritä nyt tehdä muutakin kuin vain laiskotella ja elää yhteiskunnan rahoilla!

Vierailija
15/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi TÖÖLÖÖ kun paikkahan on TÖÖLÖ??

Vierailija
16/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että olet saanut asunnon, ja olet vielä tyytyväinen asiasta! Toivottavasti saat muutenkin asiasi kuntoon. 

Vierailija
17/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Yksiön vuokra Töölössä on noin 1000 e/kk, onneksi tasa-arvon nimissä sossun elätit pääsevät sinne ilmaiseksi (jos yhteiskunta antaa tukina kaikkie elämisen eurot, niin kyllä se asuminen ilmaista on, vaikka miten olisi omavastuu)

Vierailija
18/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 08:10"]Sossu maksaa ainakin mun netin ja 30€ saakka puhelin laskua, ylimenevät joudun itse maksaa.

[/quote]

Ikinä en ole tällaisesta kuullut

ex-sossun elätti

[/quote]

Tarkoitat kai, että sosiaalitoimiston ex-elätti.

Vierailija
19/19 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tosta asuntolastahan on ollu juttua lehdissä. En siis vertaisi vapailta markkinoilta vuokrattuun yksiöön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan