Minä olen..... LIHAVA SIKA!!
Hyi yäk yäk yäk yäääääääääääääk. Katsoin tänään itsenäni peilistä. Peilistä tuijotti 20 -vuotias lihava, plösö, plösöäkin plösömpi läski. Te kaikki sanoisitte, että olen lihava, laiska ja ylipainoinen.
Anteeksi, oli pakko kirjoittaa tämä, vihaan niin itseäni.
-Ap
Kommentit (5)
Onneksi sille voi tehdä jotakin muun elämän ohella:)
Äläs nyt, sulla on tosiaan mitä luultavimmin aivan helvetisti aikaa pienin askelin muuttaa asia.
Mutta haloo, pakko taas kysyä: MIKSI aloituksen tekijä allekirjoittaa ALOITUSVIESTINSÄ "-Ap"? Ai hitto kun mä luulin et se oli se vitonen joka ton kirjotti. Oliskin hyvä kun joku laittais aloituksen loppuun "-Provoilija-trolli". Ei tartteis kenenkään huudella Porvoon perään kun asia selvä jo heti kättelyssä.
Täällä toinen, ikää nyt vaan sellaiset 17-vuotta. Lihava, ahne, sika. Plösö. Läski. Omat mitat 90-60-88. Masusta pitäisi saada pois ainakin sellaiset 5cm ja peppua kiinteyttää, vaikka treenaankin neljänä päivänä viikossa kroppaa. Enemmän pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:31"]
Hyi yäk yäk yäk yäääääääääääääk. Katsoin tänään itsenäni peilistä. Peilistä tuijotti 20 -vuotias lihava, plösö, plösöäkin plösömpi läski. Te kaikki sanoisitte, että olen lihava, laiska ja ylipainoinen.
Anteeksi, oli pakko kirjoittaa tämä, vihaan niin itseäni.
-Ap
[/quote]
Jos se lohduttaa yhtään, niin et ole ainoa!
Ap, saako kysyä, mitkä mitat?