Minkä naapurin näistä ottaisit
Ketjupolttajan
Usein riitelevän pariskunnan
Kovaäänisen, iloisesti lähes joka viikonloppu myöhään juhlivan pariskunnan
Juopon, joka on hiljainen välillä, mutta möykkää sitten kun putki on päällä.
Itsellä ollut nämä kaikki tässä samassa talossa ja tuo viimeisin oli kieltämättä miellyttävin, mutta välillä kännissä vähän pelottava, vaikkei uhkaavasti käyttäytynytkään. Tämä juoppo ei polttanut.
Kommentit (9)
Ehkä ne riitelijät. Niistä ei olisi uhkaa muille ja jos riidat yltyy liian koviksi niin aina voi soittaa poliisit hiljentämään ne.
Tupakoitsijan. Tosin enpä välittäisi noista muistakaan kummoisesti. Tai no usein riitelevään pariskuntaan menisi hermot, samaten menee välillä yläkerrassa tuntitolkulla riehuviin ja kiljuviin lapsiin. Menisivät pihalle riehumaan...
Meillä asui rivarissa naapurissa tuollainen viimeisen vaihtoehdon juoppo. Siinä ei muuten ollut ongelmaa, mutts kun se raahasi niitä pulsuja juoppokavereitaan notkumaan tohon pihalle, ja lopulta ne kaverit aiheutti aikamoisen vesivahingon.
Ex-kerrostaloasukkina on mieleen jäänyt se miten piti aamulla herätä neljältä töihin ja naapuri tulee baarista kahdelta ja vetää bileet pystyyn.
Se ärsytti.
Samassa talossa asui pariskunta ja mies välillä hakkasi vaimoaan. Se säälitti, en silloin raaskinut soittaa poliisia, nyt soittaisin. Niillä ei ollut lapsia, se nostaisi ehdottomasti tarvetta soittaa poliisit.
Ketjupolttajan, tietenkin. Vähiten siitä mulle häiriötä olisi.
Ketjupolttaja, tervetuloa :)
Inhoan äänekkäitä naapureita.
Ne riitelijät, annetuilla kriteereillä olisivat pääosin öisin hiljaa eivätkä löyhkäisi, tupakalle tai viinalle.
ei mua kukaan noista haittais. Jos asuu kerros- tai rivitalossa niin kyllä mun mielestä ääniä pitää sietääkkin