Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ympärileikkaamaton muna

Vierailija
25.04.2014 |

Entisellä miehelläni ei ollut esinahkaa vaan se oli poistettu lapsena jonkun tiukkuusjutun takia. Nyt erosimme ja yllätys yllätys uudelle miehellä tietty on esinahka :D

Eli siis onko normaalia että yhdynnässä esinahka menee kokoajan terskan yli eikä pysy siellä tyvessä vaikka sen juuri ennen sinne vetäisi? Tuntuu hassulta kun se esinahka kokoajan menee päälle ja pois liikkeiden mukana

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sun uudella miehellä on löysä esari. Yleensä se pysyy taaksevedettynä pannessakin

Vierailija
2/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyllä sen pitäisi siellä takana pysyä. seisokissahan pituuttakin tulee lisää ja paksuutta, jolloin ylimääräinen nahka senkin takia kiristyy munan ympärille. ainakin näin käy omalla miehelläni. ja kyllä se loppu siellä takana pysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa tosi ohuelta kalulta...

Vierailija
4/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan se lerpake leikata niin ei olisi niin tyhmän näköinenkään muna?

Vierailija
5/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla tiukka esinahka, itselläni ei pysy siellä takana juuri tästä syystä.

Toinen kysymys on, millä röntgenlaitteella ap oikein näkee esinahan liikkeet yhdynnän aikana. :D

Vierailija
6/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:32"]Kannattaisikohan se lerpake leikata niin ei olisi niin tyhmän näköinenkään muna?

[/quote]

Genitaalisilvonta ja tuhansien hermopäätteiden tuhoaminen on mielestäsi fiksu ratkaisu asiaan?

Vierailija
7/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotappa sille miehelle ympäleikkausta, kun edelliselläkin oli ja olet siellaiseen tottunut. Itse en välttämättä katsoisi hyvällä moista ehdotusta....

Vierailija
8/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.

Miehellä ei ole mikään pikkumuna vaan aika pitkä ja paksu.

Mutta sillä on ongelmia siemensyöksyn kanssa, joskus ei vain tule. Voisiko siitä johtua kun se nahka menee päälle niin ei tunnu tarpeeksi hyvälle?

Ap

Vierailija
9/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ongelma toisin päin. Exällä leikkaamaton ja nykyisellä leikattu. En tiedä miten sitä käytetään, miten runkataan tai otetaan suihin tms :D

Vierailija
10/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:34"]

Toinen kysymys on, millä röntgenlaitteella ap oikein näkee esinahan liikkeet yhdynnän aikana. :D

[/quote]

:D

Vierailija
11/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu vaan on paras. Kaunis, puhdas, kestävä nairessa... Syitähän löytyy

Vierailija
12/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.

Mutta sillä on ongelmia siemensyöksyn kanssa, joskus ei vain tule. Voisiko siitä johtua kun se nahka menee päälle niin ei tunnu tarpeeksi hyvälle?

Ap

[/quote]

Voi olla. No, jaksaa ainakin paneskella pitkään...

Vierailija
13/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:32"]Kannattaisikohan se lerpake leikata niin ei olisi niin tyhmän näköinenkään muna?

[/quote]

Genitaalisilvonta ja tuhansien hermopäätteiden tuhoaminen on mielestäsi fiksu ratkaisu asiaan?

[/quote]

Siinä esarissa ei tosiaan kummoisia hermoja ole. Mielestäni ympärileikkaus on AINOA järkevä tapa, en ymmärrä kuinka kukaan kundi voi pokkana heilutella sitä leikkaamatonta lerssiään.

Vierailija
14/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.

Ap

[/quote]

Okei, eli tämä oli provo. Et nimittäin taatusti tunne esinahan liikettä.

Vierailija
15/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.

Ap

[/quote]

[/quote]

Öö no kyllä taatusti tunnen :D

Vierailija
16/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Et tunne. Älä jauha paskaa. Varmaan tasapuolisuuden nimissä kannatat myös naisten ympärileikkausta? Minusta ihmisen herkän osan silpomista toivova ihminen on erittäin vastenmielinen.

Vierailija
17/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.

Ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Et tunne. Älä jauha paskaa. Varmaan tasapuolisuuden nimissä kannatat myös naisten ympärileikkausta? Minusta ihmisen herkän osan silpomista toivova ihminen on erittäin vastenmielinen.

[/quote]

Mitä ihmettä. Kyllä nyt vain tunnen kun se nahka lumpsahtelee joka työnnöllä terskan yli ja alas. Miksi muuten kirjoittaisin siitä asiasta tänne, ääliö. Missä vaiheessa olen sanonut että kannatan ympärileikkausta ja haluaisin mieheni tekevän sen?

Ap

Vierailija
18/18 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että olen miettinyt miten osaisin olla esinahallisen kanssa. Omalla miehellä leikattu ja toivottavasti eroa ei tule koskaan ;) Tuntuu ihan ääliöltä, mutten oikeasti tiedä miten esinahan kanssa toimitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän