ympärileikkaamaton muna
Entisellä miehelläni ei ollut esinahkaa vaan se oli poistettu lapsena jonkun tiukkuusjutun takia. Nyt erosimme ja yllätys yllätys uudelle miehellä tietty on esinahka :D
Eli siis onko normaalia että yhdynnässä esinahka menee kokoajan terskan yli eikä pysy siellä tyvessä vaikka sen juuri ennen sinne vetäisi? Tuntuu hassulta kun se esinahka kokoajan menee päälle ja pois liikkeiden mukana
Kommentit (18)
joo kyllä sen pitäisi siellä takana pysyä. seisokissahan pituuttakin tulee lisää ja paksuutta, jolloin ylimääräinen nahka senkin takia kiristyy munan ympärille. ainakin näin käy omalla miehelläni. ja kyllä se loppu siellä takana pysyy.
Musta kuulostaa tosi ohuelta kalulta...
Kannattaisikohan se lerpake leikata niin ei olisi niin tyhmän näköinenkään muna?
Voi myös olla tiukka esinahka, itselläni ei pysy siellä takana juuri tästä syystä.
Toinen kysymys on, millä röntgenlaitteella ap oikein näkee esinahan liikkeet yhdynnän aikana. :D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:32"]Kannattaisikohan se lerpake leikata niin ei olisi niin tyhmän näköinenkään muna?
[/quote]
Genitaalisilvonta ja tuhansien hermopäätteiden tuhoaminen on mielestäsi fiksu ratkaisu asiaan?
Ehdotappa sille miehelle ympäleikkausta, kun edelliselläkin oli ja olet siellaiseen tottunut. Itse en välttämättä katsoisi hyvällä moista ehdotusta....
En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.
Miehellä ei ole mikään pikkumuna vaan aika pitkä ja paksu.
Mutta sillä on ongelmia siemensyöksyn kanssa, joskus ei vain tule. Voisiko siitä johtua kun se nahka menee päälle niin ei tunnu tarpeeksi hyvälle?
Ap
Mulla taas ongelma toisin päin. Exällä leikkaamaton ja nykyisellä leikattu. En tiedä miten sitä käytetään, miten runkataan tai otetaan suihin tms :D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:34"]
Toinen kysymys on, millä röntgenlaitteella ap oikein näkee esinahan liikkeet yhdynnän aikana. :D
[/quote]
:D
Ympärileikattu vaan on paras. Kaunis, puhdas, kestävä nairessa... Syitähän löytyy
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.
Mutta sillä on ongelmia siemensyöksyn kanssa, joskus ei vain tule. Voisiko siitä johtua kun se nahka menee päälle niin ei tunnu tarpeeksi hyvälle?
Ap
[/quote]
Voi olla. No, jaksaa ainakin paneskella pitkään...
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:32"]Kannattaisikohan se lerpake leikata niin ei olisi niin tyhmän näköinenkään muna?
[/quote]
Genitaalisilvonta ja tuhansien hermopäätteiden tuhoaminen on mielestäsi fiksu ratkaisu asiaan?
[/quote]
Siinä esarissa ei tosiaan kummoisia hermoja ole. Mielestäni ympärileikkaus on AINOA järkevä tapa, en ymmärrä kuinka kukaan kundi voi pokkana heilutella sitä leikkaamatonta lerssiään.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.
Ap
[/quote]
Okei, eli tämä oli provo. Et nimittäin taatusti tunne esinahan liikettä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.
Ap
[/quote]
[/quote]
Öö no kyllä taatusti tunnen :D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et tunne. Älä jauha paskaa. Varmaan tasapuolisuuden nimissä kannatat myös naisten ympärileikkausta? Minusta ihmisen herkän osan silpomista toivova ihminen on erittäin vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:39"]En mä näekään sitä nahkaa yhdynnässä, mutta tunnen kun se liikkuu ylös alasin terskaa pitkin.
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Et tunne. Älä jauha paskaa. Varmaan tasapuolisuuden nimissä kannatat myös naisten ympärileikkausta? Minusta ihmisen herkän osan silpomista toivova ihminen on erittäin vastenmielinen.
[/quote]
Mitä ihmettä. Kyllä nyt vain tunnen kun se nahka lumpsahtelee joka työnnöllä terskan yli ja alas. Miksi muuten kirjoittaisin siitä asiasta tänne, ääliö. Missä vaiheessa olen sanonut että kannatan ympärileikkausta ja haluaisin mieheni tekevän sen?
Ap
Pakko sanoa, että olen miettinyt miten osaisin olla esinahallisen kanssa. Omalla miehellä leikattu ja toivottavasti eroa ei tule koskaan ;) Tuntuu ihan ääliöltä, mutten oikeasti tiedä miten esinahan kanssa toimitaan.
Sillä sun uudella miehellä on löysä esari. Yleensä se pysyy taaksevedettynä pannessakin