Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te, joilla on ollut jalka paketissa!

Vierailija
25.04.2014 |

Miten saitte pidettyä edes jonkinlaista kuntoa yllä? Itselläni nilkka paketissa ainakin 6 viikkoa ja nyt kolmen viikon jälkeen tuntuu, että kunto rapistunut kokonaan kun pienetkin asiat hengästyttävät. Olen tottunut liikkumaan paljon ja kunto on ollut ihan kohtalaisen hyvä, joten harmittaa todella paljon.

Miten te muut jalkanne teloneet, olette pitäneet kuntoanne yllä. Ja siis kepeillä kävellään eikä yhtään saa toisella jalalla varata.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet vaan mahdollisimman paljon niillä kepeillä. :D

Vierailija
2/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppasin päivittäin jalkaa. Etkö saanut mukaasi lihasliikeharjoituohjeita? Kyllähän ne lihakset katosivat jalasta silti :/ 3viikkoa sitten sain kipsin pois. Hyvin alkanut lihaksia tulemaan takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:06"]Jumppasin päivittäin jalkaa. Etkö saanut mukaasi lihasliikeharjoituohjeita? Kyllähän ne lihakset katosivat jalasta silti :/ 3viikkoa sitten sain kipsin pois. Hyvin alkanut lihaksia tulemaan takaisin

[/quote]

Ja muutenkin kunto tosiaan pysyy yllä, kun menee vaan kepeillä jokapaikkaan :)

Vierailija
4/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niillä kepeillä kävely oli ainakin mun mielestä erittäin raskasta. Jos yrität elää edes jotenkuten aktiivista elämää, niin paljon liikuntaa tulee jo siitä. Lisäksi mulla oli lihaskunnon säilyttämiseksi fyssarin harjoitusohjelma.  

Vierailija
5/5 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä on kyllä yli 30 vuotta kun minulla oli jalka kokokipissä 6 viikkoa. En muista että kunto olisi huonontunut, mutta se jalka oli käsivarren paksuinen kun kipsi otettiin pois. Ajoin jopa pyörällä sen kipsin kanssa, mutta 12 vuotiaana sitä ei turhaa vaivaa päätään asioilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä